64 αναγνώστες online
Find us on FacebookJoin us on Facebook
sideBar



Σαββέρια Μαργιολά - «Αλισάχνη»

ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ «Τι έχω να χάσω»

Τάσος Π. Καραντής
Τάσος Π. Καραντής
Πρώτη Παρουσίαση
ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ - «Τι έχω να χάσω»
13.12.2017
Ορφέας | Main Feed

Εύφωνα και παράφωνα

Τάσος Π. Καραντής

Καίτη Γαρμπή – «Καινούρια εγώ» στο «ODEON KOSMOPOLIS»


Κέιμενο: Τάσος Π. Καραντής


Η Καίτη Γαρμπή είναι μια από τις πιο δημοφιλείς κι εμπορικές τραγουδίστριες της τελευταίας 20έτιας, με μεγάλη χρυσή και πλατινένια δισκογραφία(μια «ανάσα», για να μπει στο TOP - 10 των υψηλότερων πωλήσεων, όλων των εποχών, της ελληνικής δισκογραφίας).
Όμως η Καίτη Γαρμπή, δεν είναι μόνο αυτά(τα ιστορικά κι αριθμητικά τεκμήρια – που έχουν, φυσικά, το ρόλο τους, στη θέση της, στην ιστορία του ελληνικού τραγουδιού). Είναι, η πιο ολοκληρωμένη τραγουδίστρια της γενιάς της, κι αυτή, που βλέπω, να παραλαμβάνει τη σκυτάλη, από τις μεγάλες ερμηνεύτριες των ‘70ς, που σιγά – σιγά, ολοκληρώνεται ο λαμπερός κύκλος τους.
Η Καίτη Γαρμπή διαθέτει όλα τα στοιχεία της μεγάλης τραγουδίστριας – ερμηνεύτριας : φωνή, πανέμορφη ζεστή χροιά, που σε αγγίζει και σε χαϊδεύει, εκφραστικότητα, επικοινωνία με το κοινό, σκηνική παρουσία, που τη διακρίνει η άνεση κι οι μεταμορφώσεις που απαιτεί το κάθε τραγούδι – ρόλος, καλό γούστο, τόλμη, ρίσκο, κι, όλα αυτά, σε συνδυασμό με μια γλυκύτητα, ζεστασιά και καλοσύνη, ως καλλιτέχνης κι άνθρωπος, που σε κερδίζει αμέσως, και σε κάνει, να την θαυμάσεις, να την λατρέψεις και να την αγαπήσεις! Γι’ αυτό και την αγάπησε και την αγαπά το μεγάλο κοινό!
Ξεκίνησε, υπηρετώντας το σύγχρονο τραγούδι, με συνοδοιπόρο της το Φοίβο, όπου μέσα από πρωτοτυπίες(με τον οποίο έκαναν τραγούδια – πρόταση, για εκείνη την εποχή, “ξανασυστήνοντας” το χασάπικο, και τραγουδώντας ρούμπες με διπλά ρεφρέν, κάτι εντελώς καινούργιο για τότε) άφησαν τραγούδια, που τα γνωρίζουν οι πάντες και τραγουδιόνται και σήμερα, άρα, πλέον είναι διαχρονικά και κλασικά!
Θα μπορούσε να αναπαυτεί στις δάφνες της, και στην πλούσια καλλιτεχνική προίκα της, συνεχίζοντας την καριέρα της, ακολουθώντας τον πεπατημένο δρόμο, όπως συνεχίζουν να  κάνουν πολλοί συνάδελφοι της γενιάς της.
Κι όμως! Πήρε, τη, μεγάλη, απόφαση, να εξελιχτεί, αποστασιοποιήθηκε από τα live, ψάχτηκε μέσα της, δούλεψε, και, βρίσκοντας, το Νίκο Αντύπα, διοχέτευσε αυτήν την καλλιτεχνική της εξέλιξη μέσα από δυο δίσκους(«Καινούρια εγώ»/2008 & «Πάζλ»/2011), που ανέβασαν, διαδοχικά, τον πήχυ της ψηλά!
Το έχω ξαναγράψει, η Καίτη Γαρμπή, σήμερα, είναι στο ζενίθ της ωριμότητάς της, μια εξαίσια καλλιτεχνική περσόνα, βγάζει τη ΓΥΝΑΙΚΑ με όλη τη σημασία της λέξης! Όλες οι ερμηνείες της είναι πλούσιες σε ηχοχρώματα, αρώματα, γεύσεις και χυμούς. Δεν χορταίνεις να την ακούς και να την απολαμβάνεις σε κάθε φράση, λέξη και συλλαβή, πότε τρυφερή, πότε ερωτική, πότε ζεστή, πότε θλιμμένη, μα πάντα τόσο μα τόσο οικεία. Έχει, πάντα, ένα καταπληκτικό feeling, με υψηλού επιπέδου ερμηνείες, εκφραστικότατες, δουλεμένες και σμιλεμένες στην λεπτομέρεια, με μεστή φωνή και μια εξαιρετικής ζεστασιάς χροιά στην έκφραση.

Κι αυτήν την εξέλιξή της, ήρθε ο καιρός να την παρουσιάσει στο μεγάλο, κοινό, εξίσου πρωτότυπα, μέσα σε μια κινηματογραφική αίθουσα!

Έτσι, στις εμφανίσεις στο «ODEON KOSMOPOLIS»(ολοκληρώνονται στις 10 & 11/11, σπεύσατε!), έχουμε μια «καινούρια Γαρμπή»(για να «παίξω» με τον τίτλου δίσκου της «Καινούρια Εγώ»), κυρίαρχη, άνετη, οικεία και μεγάλη κυρία επί… κινηματογραφικής σκηνής! Ο θεατής απολαμβάνει τα γνωστά, αγαπημένα, τραγούδια του Φοίβου, διασκευασμένα για έναν χώρο, χωρίς τσιγάρα, ποτά, λουλούδια κλπ. και, κυρίως, εντελώς σημερινά. Παρουσιάζει ζωντανά τα νέα της βήματα με τον Αντύπα(που κι αυτά έχουν αγκαλιαστεί ήδη από το κοινό), δίνει μια μικρή(εξαιρετική) γεύση από το νέο επερχόμενο «ιταλικό δίσκο» της, ξεδιπλώνει την ερμηνευτική της γκάμα, τραγουδώντας Χατζιδάκι, Ξαρχάκο, Μικρούτσικο, Κραουνάκη, και – μια κι είναι σε κινηματογραφική σκηνή - κάνει ένα μεγάλο αφιέρωμα στον παλιό καλό ελληνικό κινηματογράφο και στα, επίσης, καλά, κι αθάνατα τραγούδια του.
Εν κατακλείδι, τι θα δείτε στο «ODEON KOSMOPOLIS»; Μια «καινούρια Καίτη Γαρμπή», εξελιγμένη, έχοντας δουλέψει πολύ και σκληρά, κυρίαρχη του χώρου και του προγράμματος(που το έχει όλο απάνω της), αλλά, παράλληλα – γιατί δεν έχει χαθεί η αγαπημένη «Καιτούλα» - προσιτή, οικεία, γελαστή, ανοιχτόκαρδη, αγαπησιάρα, όπως την ξέρουμε και την αγαπάμε. Στις εμφανίσεις της αυτές, δεν πάμε για να «εκτονωθούμε και να τα σπάσουμε», αλλά για να απολαύσουμε με αυτιά(τολμηρές ενορχηστρώσεις κι υπέροχες ερμηνείες) και μάτια(υπέροχη, ταιριαστή και με δημιουργική φαντασία η δουλειά  «στο πανί» της Βίκυς Βελλοπούλου), μια παράσταση που περιέχει μια ευρεία γκάμα τραγουδιών και συναισθημάτων, που μέσα, από τις εκφραστικές ερμηνείες, και τη σκηνική παρουσία της Καίτης Γαρμπή, σου προσφέρουν μια πληρότητα, μέσα από ένα μουσικό ψυχαγωγικό(με την σημασία της λέξης) μουσικό ταξίδι.
Αυτόν τον τίτλο λοιπόν θα έδινα στις παραστάσεις της : Καίτη Γαρμπή – «Καινούρια εγώ» στο «ODEON KOSMOPOLIS». 

Πηγή φωτογραφιών : http://www.facebook.com/KaitiGarbiOfficial

Οι απόψεις και οι σκέψεις των συνεργατών του Ορφέα δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τη γνώμη του περιοδικού.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους των άρθρων του Ορφέα, χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων του περιοδικού και του συντάκτη και χωρίς ταυτόχρονη αναφορά της επωνυμίας του περιοδικού, του ονοματεπωνύμου του συντάκτη και του ακριβούς συνδέσμου του άρθρου

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

RSS

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ (90d)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Το γιαούρτι, που μια μέρα πριν από το ευρώ, έκανε 48 δραχμές και μια μέρα μετά τριακόσιες πενήντα – σε δραχμές – εμείς το φάγαμε αδιαμαρτύρητα. Το ίδιο γιαούρτι ήταν, ίσως και χειρότερο, αλλά εμείς το πληρώσαμε χωρίς να πούμε λέξη. Δηλαδή ως λαός είμαστε πολύ του γιαουρτιού.
Σταμάτης Κραουνάκης

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ / ΑΥΡΙΟ

14/12/1883 Γεννήθηκε στη Σμύρνη της Μικράς Ασίας ο μουσουργός Μανώλης Καλομοίρης