118 αναγνώστες online
Find us on FacebookJoin us on Facebook
sideBar



Σαββέρια Μαργιολά - «Αλισάχνη»

ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ «Τι έχω να χάσω»

Τάσος Π. Καραντής
Τάσος Π. Καραντής
Πρώτη Παρουσίαση
ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ - «Τι έχω να χάσω»
14.12.2017
Ορφέας | Main Feed

Εύφωνα και παράφωνα

Τάσος Π. Καραντής

Ο Γιάννης Πλούταρχος είναι ένας πολύ καλός, στο είδος του, τραγουδιστής – διασκεδαστής, όπου υπηρετεί το σύγχρονο λαϊκό τραγούδι πίστας, με μεγάλη εμπορικότητα στις πωλήσεις κι, εξίσου, μεγάλη δημοφιλία. Παντρεμένος και πολύτεκνος, άνθρωπος με χαμηλών τόνων προφίλ, με μέτρο στις κοσμικές εμφανίσεις, διατηρεί την εικόνα του καλού οικογενειάρχη  και του «καλού παιδιού», όπως είναι και το παρατσούκλι του στον χώρο.
Φυσικά κι αμείβεται πλουσιοπάροχα, συμμετέχοντας σε όλο το παιχνίδι της νυχτερινής διασκέδασης : πίστα, τιμές ποτών, λουλούδια, προσωπική αμοιβή κλπ. Δεν νομίζω να έχει κανείς την αυταπάτη, ότι είναι κάποιος φτωχός λαϊκός τραγουδιστής της … «διπλανής αυλής»! Όπως δεν υπήρξε και ποτέ κανένας τέτοιος λαϊκός, ή, κι άλλου είδους κι ύφους, δημοφιλής τραγουδιστής (όσο ήταν, δηλαδή, στα ντουζένια του), από τότε που το τραγούδι έγινε – σαν το ποδόσφαιρο -  επαγγελματικό. Αυτό, το γράφω, για όσους, συνειδητά ή ασυνείδητα, συγχέουν την λαϊκότητα ενός καλλιτέχνη με την τσέπη του.

Πρόσφατα λοιπόν έσκασε η βόμβα! Ο Πλούταρχος, το «καλό παιδί», χρωστάει 300.000 ευρώ στην εφορία!  Την ώρα που η Ελλάδα έχει καταρρεύσει οικονομικά και εκατομμύρια συμπολίτες μας χαρατσώνονται και … τρελαίνονται! Την ώρα που εγώ, ως τρίτεκνος, τρομάζω, να εξασφαλίσω την ποιότητα ζωής των παιδιών μου. Κι ο λόγος του χρέους; Για ένα κότερο αναψυχής, αξίας 1.000.000 ευρώ (!), που το δήλωνε ως επαγγελματικό (!) – λες κι έκανε (π.χ., επειδή ζω στη Σαλαμίνα) το δρομολόγιο Παλούκια – Πέραμα, μεταφέροντας λαουτζίκο!

Μεταφέρω από την «REAL LIFE» της περασμένης Κυριακής (25/3) :

«Στα δίχτυα του ΣΔΟΕ έπεσε και το υπερπολυτελές σκάφος του Γιάννη Πλούταρχου.
To «St. George», έχει πλέον δεσμευτεί από τις Αρχές, και δεν θα αποδεσμευτεί αν ο τραγουδιστής δεν καταβάλλει πρώτα το ποσό των 300.000 ευρώ, δηλαδή του φόρου που του αναλογεί, προκειμένου να είναι νόμιμο. Αιτία της δέσμευσης; πως είχε δηλωθεί παράνομα ως επαγγελματικό και εμφανιζόταν να ανήκει σε εταιρία αναψυχής.
Τελικά αποδείχθηκε μετά από έρευνα, πως η θέση της μαρίνας στην οποία είναι αγκυροβολημένο το σκάφος, ενοικιάζεται από τον τραγουδιστή, στο όνομα του οποίου έχουν εκδοθεί και τα ναυλοσύμφωνα.
Σε περίπτωση πάντως που ο Γιάννης Πλούταρχος δεν καταβάλλει το φόρο που του αναλογεί, το «St. George» θα κατασχεθεί υπέρ του Δημοσίου και θα σχηματιστεί δικογραφία εις βάρος του, ενώ κινδυνεύει να κατηγορηθεί και για λαθρεμπόριο! Μέχρι τότε πάντως, σε περίπτωση που θέλει να σαλπάρει με αυτό, είναι υποχρεωμένος να δίνει το στίγμα του στο ΣΔΟΕ, ενημερώνοντας τη μαρίνα για το δρομολόγιο που θ’ ακολουθήσει!

Πηγή: Real Life».

Το «ίδιο έργο» το είδαμε πιο πριν, και σε μεγαλύτερη έκταση, με τον Τόλη Βοσκόπουλο. Δεν θα μπω στα χωράφια της δικαιοσύνης, ούτε κάνω  δικαστικό ρεπορτάζ, μουσικό περιοδικό είναι ο «ΟΡΦΕΑΣ». Θα μείνω όμως - όπως και με τον Βοσκόπουλο – όχι στην ανάλυση, αλλά στην καταγραφή της αντιμετώπισης των δυο αυτών γεγονότων. Από τους μεν θαυμαστές τους, γαργάρα(μάλιστα ο Βοσκόπουλος είχε κι υποδοχή ήρωα, όπου ένα κατάμεστο μαγαζί τον χειροκροτούσε όρθιο!), οι δε «επαναστάτες της φακής ή του γιαουρτιού …» ανύπαρκτοι και μουγγοί! Μάλλον χρειάζονται οφθαλμίατρο, γιατί πολύ περίεργα λειτουργεί η όρασή τους. Δεν είδα ούτε καμιά βίαιη αντίδραση (στην οποία, προκαταβολικά δηλώνω, ότι είμαι αντίθετος), κομματάκι και δύσκολο βέβαια, γιατί, στους χώρους όπου εμφανίζονται οι δυο συγκεκριμένοι τραγουδιστές(αλλά και γενικότερα), υπάρχουν μπράβοι, και χρειάζεται να έχεις αρχίδια για να μπεις να ρίξεις γιαούρτι, δεν είναι αφύλακτα γυμναστήρια. Ούτε όμως γραπτά μανιφέστα μας ήρθαν στο περιοδικό, όπως π.χ. για τον εκατομμυριούχο τραγουδιστή Νταλάρα …
Τι έγινε ρε παιδιά; Δεν θα αντιδράσετε; Ποιοι θα πληρώσουν τις φοροδιαφυγές του Βοσκόπουλου και του Πλούταρχου; Δεν θα τις πληρώσει ο λαός για τον οποίον – με το έτσι θέλω – εκπροσωπείτε, όπου κι όποτε σας παίρνει; Εγώ, σας προκαλώ δημόσια, και ταυτόχρονα σας δίνω και βήμα στον «ΟΡΦΕΑ», για να φιλοξενήσουμε τα μανιφέστα σας, για το τι θα κάνετε γι’ αυτές τις περιπτώσεις, αφού έχετε πάρει το ρόλο του «λαϊκού δικαστή» και της «λαϊκής αστυνομίας». Περιμένω και τα πολλά σχόλια των «αγανακτισμένων αναγνωστών» με τις δωρεάν συναυλίες άλλου τραγουδιστή και σ’ αυτές τις περιπτώσεις. Πάντως, δεν τα είδα στο σχόλιο της Δώρας Παπαδοπούλου για την επίσχεση εργασίας, στην οποία προχώρησαν οι απλήρωτοι εργαζόμενοι στον όμιλο Γιαννίκου! Τσιμουδιά! Για να δω τη μαγκιά σας και την επαναστατικότητά σας.

 

Οι απόψεις και οι σκέψεις των συνεργατών του Ορφέα δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τη γνώμη του περιοδικού.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους των άρθρων του Ορφέα, χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων του περιοδικού και του συντάκτη και χωρίς ταυτόχρονη αναφορά της επωνυμίας του περιοδικού, του ονοματεπωνύμου του συντάκτη και του ακριβούς συνδέσμου του άρθρου

Σχόλια  

 
+3 #18 Τάσος Π. Καραντής 10-04-2012 00:58
Παραθέτοντας Νικος:
Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως παρουσιάζετε το θέμα, όπως επίσης δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο καλάθι. Δεν συγκρίνονται για παράδειγμα τα 5,5 εκ. του Βοσκόπουλου, με ένα πρόστιμο που δεν έχει καν οριστεί ακόμα (όσο και αν προσπαθείτε να μας πείσετε ότι είναι 300.000)!!!!!!!
Δε νομίζω πως ενημερωθήκατε και πολύ για να γράψετε το γεμάτο ανακρίβειες άρθρο σας.
Κρίμα! Μάλλον θέλατε πολύ να το γράψετε, που τελικά δεν είχατε χρόνο να σκεφτείτε. Το μόνο που θα διορθώσω είναι ότι ο Πλούταρχος όντως έχει τέτοια επιχείρηση οπότε δικαιούταν επαγγελματικό σκάφος. Όσο για το πόσο ο Πλούταρχος θέλει να περνάει καλά με το σκάφος του όταν η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίση, μάλλον είστε τελείως εκτός πραγματικότητας. Ψάξτε για τα φιλανθρωπικά ιδρύματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, για τα επιδόματα που δεν δέχεται να παίρνει και δίνει σε φτωχές οικογένειες χωρίς ποτέ να φαίνεται και να έχει ακουστεί το όνομα του. Βραδιές στο μαγαζί του έφευγε απλήρωτος μόνο και μόνο για να πληρωθούν οι υπόλοιποι, γιατί το μαγαζί δεν έβγαινε οικονομικά κάθε βράδυ.
Σίγουρα υπάρχει μαύρο χρήμα στη νύχτα, από τη στιγμή που δεν κόβονται και αποδείξεις στα μαγαζιά, αλλά δεν νομίζω ότι ένας νέος τραγουδιστής ευθύνεται για την κατάντια της χώρας (οικονομική και πολιτική). Δηλαδή ο Νταλάρας που υπερασπίζεστε δεν έβγαλε μαύρο χρήμα.
Άραγε εσείς που γράφετε, ποτέ δεν πέσατε στην παγίδα να λουφάρετε χρήματα, να χρησιμοποιήσετε γλύψιμο ή οποιαδήποτε άλλη από τις "ανέσεις" που προσφέρει η χώρα μας? Υπάρχει τέτοιος Έλληνας??
Αγαπητέ, μετέφερα το δημοσίευμα μιας έγκριτης εφημερίδας (“REAL NEWS”).
Δεν έχω τίποτα με τον Πλούταρχο καλλιτέχνη (πρόσφατα του κάναμε αφιέρωμα).
Δεν τους έβαλα όλους στο ίδιο καλάθι, έγραψα: «… το είδαμε σε μεγαλύτερη έκταση με τον Τόλη Βοσκόπουλο». Χαίρομαι που κάνει αγαθοεργίες ο Πλούταρχος, ειλικρινά.
Δεν ευθύνεται για την κατάντια της χώρας ο Πλούταρχος, αλλά ούτε κι ο Νταλάρας. Άρα δεν υπερασπίζομαι τον δεύτερο, απλά λέω ότι διαφωνώ να «σταυρώνεται» ένας, όταν ουδείς μας είναι αναμάρτητος. Δεν κάνω δικαστικό ρεπορτάζ, ούτε το παίζω ΣΔΟΕ, μουσικό περιοδικό είμαστε, ο σκοπός του σχολίου είναι, θα το ξαναγράψω, για πολλοστή φορά, η διαφορετική αντιμετώπιση και τα δυο μέτρα και δυο σταθμά. Πειράζει, που θέλω να είμαι υπέρ της ίσης αντιμετώπισης;
Τώρα τα δικά μου και τα δικά σου μικρά προσωπικά άστα … ακριβώς στην Ελλάδα είμαστε, που μαγκώνουμε τον Γιάννη Αγιάννη (από τους «Άθλιους» του Ουγκώ), που βούτηξε μια φρατζόλα ψωμί, κι αφήνουμε ανενόχλητους τους μεγαλοκαρχαρίες.
Παράθεση
 
 
0 #17 Νικος 09-04-2012 23:58
Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως παρουσιάζετε το θέμα, όπως επίσης δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο καλάθι. Δεν συγκρίνονται για παράδειγμα τα 5,5 εκ. του Βοσκόπουλου, με ένα πρόστιμο που δεν έχει καν οριστεί ακόμα (όσο και αν προσπαθείτε να μας πείσετε ότι είναι 300.000)!!!!!!!
Δε νομίζω πως ενημερωθήκατε και πολύ για να γράψετε το γεμάτο ανακρίβειες άρθρο σας.
Κρίμα! Μάλλον θέλατε πολύ να το γράψετε, που τελικά δεν είχατε χρόνο να σκεφτείτε. Το μόνο που θα διορθώσω είναι ότι ο Πλούταρχος όντως έχει τέτοια επιχείρηση οπότε δικαιούταν επαγγελματικό σκάφος. Όσο για το πόσο ο Πλούταρχος θέλει να περνάει καλά με το σκάφος του όταν η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίση, μάλλον είστε τελείως εκτός πραγματικότητας. Ψάξτε για τα φιλανθρωπικά ιδρύματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, για τα επιδόματα που δεν δέχεται να παίρνει και δίνει σε φτωχές οικογένειες χωρίς ποτέ να φαίνεται και να έχει ακουστεί το όνομα του. Βραδιές στο μαγαζί του έφευγε απλήρωτος μόνο και μόνο για να πληρωθούν οι υπόλοιποι, γιατί το μαγαζί δεν έβγαινε οικονομικά κάθε βράδυ.
Σίγουρα υπάρχει μαύρο χρήμα στη νύχτα, από τη στιγμή που δεν κόβονται και αποδείξεις στα μαγαζιά, αλλά δεν νομίζω ότι ένας νέος τραγουδιστής ευθύνεται για την κατάντια της χώρας (οικονομική και πολιτική). Δηλαδή ο Νταλάρας που υπερασπίζεστε δεν έβγαλε μαύρο χρήμα.
Άραγε εσείς που γράφετε, ποτέ δεν πέσατε στην παγίδα να λουφάρετε χρήματα, να χρησιμοποιήσετε γλύψιμο ή οποιαδήποτε άλλη από τις ''ανέσεις΄΄ που προσφέρει η χώρα μας? Υπάρχει τέτοιος Έλληνας??
Παράθεση
 
 
+1 #16 Θύμιος 08-04-2012 10:02
Παραθέτοντας Σπύρος Αραβανής:
Κε Καραντή και κα Παπαδοπούλου είναι η άποψη σας αυτή για τον Ορφέα. Εγώ με λιγότερα ένσημα από τον κυριο Καραντή έχω άλλη γνώμη και για το"σοβαροί μουσικοί αρθρογράφοι" και για τη δημοσιογραφικη ποιοτητα του Ορφέα. Για αυτό και με βαση το πώς λειτουργεί -χωρίς αρχισυντακτική επιμέλεια και οργάνωση, χωρίς φίλτρο -και οχι λογοκρισία-στα κείμενα και ένα σωρο άλλες δημοσιογραφικές παρεκτροπές τον ονομάζω μουσικη κοινότητα.
Δικαιωμα μου.

Τέλος, κε Καραντή έκρινα και εδω΄και στα Μουσικά Προάστια τη δημοσιογραφία σας όχι τη δημοσιογραφική σας ιδιότητα.
Όπως δηλαδή ένας κρίνει το μουσικό έργο κάποιου, όχι την ιδιοτητα του ως μουσίκό. Δηλαδή, κάθε φορά που κάποιος γράφει αρνητικά για έναν δίσκο ή για ένα βιβλιο σημαίνει οτι αμφισβητεί το δημιουργό ως μουσικό ή συγγραφέα; Ή θα πρεπει να σκέφτεται τα παιδιά του;
Μα ειναι δυνατόν να συζητάμε τα αυτονοητα;;;
Ελπίζω να μη χρειαστεί να επανέλθω.

Σπύρος Αραβανής

Χωρίς αμφιβολία, ζούμε στην εποχή του ''ο,τι δηλώσεις είσαι''.
Αυτό όμως δεν δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να ''κακαρίζει'' διαδικτυακά, προβάλλοντας και διαφημίζοντας το δικό του ''χρυσό αυγό΄΄, προσπαθώντας με αθέμιτα και υποχθόνια μέσα να πείσει μία πληθώρα ΥΓΙΩΝ αναγνωστών, πως, το ηλεκτρονικό περιοδικό e-orfeas, είναι ένα κουβάρι που αποτελείτε από αρθρογράφους, οι οποιοί είναι ''λίγοι'' στο να μεταφράσουν τη σκέψη τους σε γραπτό λόγο και γενικώς πως πάσχουν από έλλειψη σοβαρότητος, κάτι που τους εμποδίζει στο να γράψουν για τα μουσικά δρώμενα της χώρας μας (και όχι μόνο).
Κύριε Αραβανή, δεν σας γνωρίζω προσωπικά, αλλά επειδή στις περισσότερες των περιπτώσεων τα γραπτά απεικονίζουν πλήρως το ποιόν του ανθρώπου, δεν θα ήθελα και να σας γνωρίσω.
Γενικώς, ήμουν πάντα καθέτως αντίθετος με τις εμπάθειες και τους όποιους χειρισμούς του αθέμιτου ανταγωνισμού, που συνήθως βρίσκουν τους απόλυτους εκφραστές τους σε άτομα όπως εσείς.
Δεν σας αρέσει ο Καραντής, μη διαβάζετε Καραντή. Υπάρχει μία κόντρα μεταξύ εσάς και του Τάσου; Το καταλάβαμε, αλλά δεν έχετε το δικαίωμα να μπλέκετε στην διαμάχη σας κάτι τόσο όμορφο και αγνό, όπως το μουσικό περιοδικό που συνεργάζομαι, τον Ορφέα. Ο Τάσος σε όλες τις απαντήσεις του, αναφέρεται μόνο στο πρόσωπό σας..... εσείς αντιθέτως θυμηθήκατε μέχρι και τη φουρναρού της γειτονιάς του!
Τώρα για την όποια αναφορά περί δημοσιογραφικών ενσήμων και δημοσιογραφικής εξειδίκευσης..... κύριε Αραβανή, το δημοσιογραφικό σας καλάθι είναι πολύ μικρό και κοντεύει να γεμίσει με μη χρήσιμα πράγματα- σε ο,τι αφορά εσάς, αλλά και για όσους απευθύνεστε.
Παράκληση: Θα ήθελα από εσάς να μη κριθώ σαν επαγγελματίας αρθρογράφος, αλλά σαν ερασιτέχνης, μιας που το επάγγελμά μου είναι τυπογράφος, με πολλά ένσημα!
Θύμιος Λυμπέρης.
Παράθεση
 
 
+2 #15 Καλή Βανδώρου 02-04-2012 22:22
Παραθέτοντας Σπύρος Αραβανής:
Κε Καραντή και κα Παπαδοπούλου είναι η άποψη σας αυτή για τον Ορφέα. Εγώ με λιγότερα ένσημα από τον κυριο Καραντή έχω άλλη γνώμη και για το"σοβαροί μουσικοί αρθρογράφοι" και για τη δημοσιογραφικη ποιοτητα του Ορφέα. Για αυτό και με βαση το πώς λειτουργεί -χωρίς αρχισυντακτική επιμέλεια και οργάνωση, χωρίς φίλτρο -και οχι λογοκρισία-στα κείμενα και ένα σωρο άλλες δημοσιογραφικές παρεκτροπές τον ονομάζω μουσικη κοινότητα.
Δικαιωμα μου.

Τέλος, κε Καραντή έκρινα και εδω΄και στα Μουσικά Προάστια τη δημοσιογραφία σας όχι τη δημοσιογραφική σας ιδιότητα.
Όπως δηλαδή ένας κρίνει το μουσικό έργο κάποιου, όχι την ιδιοτητα του ως μουσίκό. Δηλαδή, κάθε φορά που κάποιος γράφει αρνητικά για έναν δίσκο ή για ένα βιβλιο σημαίνει οτι αμφισβητεί το δημιουργό ως μουσικό ή συγγραφέα; Ή θα πρεπει να σκέφτεται τα παιδιά του;

Μα ειναι δυνατόν να συζητάμε τα αυτονοητα;;;



Ελπίζω να μη χρειαστεί να επανέλθω.

Σπύρος Αραβανής


Κύριε Αραβανή,
Λόγω προσωπικών υποχρεώσεων δεν κατάφερα να ανοίξω τον υπολογιστή για 3 μέρες. Μόλις το έκανα - σήμερα δηλαδή - είδα το σχόλιά σας πάνω σε ένα άρθρο /άποψη του Τάσου Καραντή για τη φοροδιαφυγή του Γιάννη Πλούταρχου. Βέβαια, απ' ό,τι φάνηκε, αυτό το άρθρο ήταν η αφορμή για να ξεσπάσετε με άκομψο - αν μου επιτρέπετε βεβαίως - τρόπο κατά των συνεργατών του Ορφέα χαρακτηρίζοντάς τους ουσιαστικά ως μη σοβαρούς μουσικούς αρθρογράφους. Σεβαστή η άποψή σας, αλλά θα ήθελα να μου απαντήσετε σε δύο ερωτήσεις που θα σας κάνω, μια και ανήκω στους ενεργούς συνεργάτες του Ορφέα εδώ και 2,5 χρόνια (συνεπώς είμαι - κατά τα λεγόμενά σας - μία εκ των γελοίων αρθρογράφων). Η πρώτη ερώτηση είναι η εξής: Κατακρίνετε τα άρθρα μας ως απλός αναγνώστης του περιοδικού ή ως ένας αποδεκτός από όλους δημοσιογράφος, ο οποίος είναι αψεγάδιαστος στη δουλειά του; Και η δεύτερη ερώτηση κ. Αραβανή είναι, εφόσον ο Ορφέας δε σας αρέσει (αφού λέτε πως πάσχει από αρχισυνταξία και από οργάνωση), για ποιον λόγο μπαίνετε στον κόπο και χαλάτε τις πολύτιμες ώρες της ημέρας σας διαβάζοντας και σχολιάζοντας τα άρθρα μας; Προσωπικά, όταν δε μου αρέσει ένα μέσο επικοινωνίας για τον α, β, γ λόγο, πολύ απλά... του γυρνάω την πλάτη και δεν ασχολούμαι μαζί του. Άντε να γράψω ένα και μόνο σχόλιο στον αρχισυντάκτη του, χωρίς, ωστόσο, να εκμεταλλευτώ το χ, ψ άρθρο του.
Δε μου αρέσει κάτι; Το σχολιάζω μία φορά, άντε δεύτερη. Αν το συνεχίσω, όμως, το πράγμα πάει αλλού. Και δίκιο να έχω, το χάνω κινδυνεύοντας να χαρακτηριστώ γραφική, εμπαθής και φαρμακόγλωσση.


Με εκτίμηση (όπως και σε κάθε αναγνώστη του Ορφέα),
Καλή Βανδώρου, (μη) σοβαρή αρθρογράφος
Παράθεση
 
 
+2 #14 Manos 02-04-2012 05:03
Τι άλλο θ' ακούσουμε! Ναι λοιπόν, δεν είμαι ο Μάνος Λίδης, αλλά ο Τάσος Καραντής! Το καταλάβατε, μπράβο σας Σπύρο Αραβανή...

Επειδή δεν με ξέρετε, δε σημαίνει πως "είμαι" ένα ψευδώνυμο. "Υπάρχω" στο ίντερνετ έξι χρόνια τώρα μιας και έχω gmail από το 2006 και γράφω όποτε μπορώ, όπου θέλω και όπως θέλω (χαχαχα). Τι θα έπρεπε να κάνω δηλαδή; Να δημιουργήσω ένα blog σαν μαθηματικός, ν' ανεβάσω ως ερασιτέχνης μουσικός τα τραγουδάκια μου στο YouTube, ν' αρχίσω τις συνεντεύξεις μήπως και καταφέρω να μπω στο "χώρο" (συχνό φαινόμενο, έτσι δεν είναι;) και να γράφω παντού και πάντα, κάθε μέρα, τα σχόλιά μου για να με γνωρίζετε;;;

Ποιο είπαμε πως ήταν το θέμα μας; Καλημέρα σε όλους!
Παράθεση
 
 
-4 #13 Σπύρος Αραβανής 01-04-2012 23:25
Κα Παπαδοπούλου,
τι παραξενο να σχολιαζει μονο στον Ορφέα, εδώ και στο facebook και να μην εμφανίζεται πουθενα αλλου στο διαδικτυο; Είτε ως μαθηματικός είτε ως μουσικός;;;

Ενώ ξερει οτι ξεκίνησα πριν χρονια απο το MusicHeaven...αρα ειναι στο διαδικτυο εδώ και χρόνια...
Μα πουθενά αλλου δεν καταδέχεται να γράψει;;;

Ας είναι. Δεν ειναι αυτό το θεμα μας (αν και ειναι επίσης πολύ σημαντική παράμετρος και αυτή).

Συγγνώμη, λοιπόν...είναι υπαρκτό πρόσωπο...
Παράθεση
 
 
+3 #12 Δώρα Παπαδοπούλου 01-04-2012 23:16
Κύριε Αραβανή, καλά και άγια αυτά που γράφετε, δικαίωμά σας να τα γράφετε, εσείς κρίνεστε, αλλά υπάρχουν και όρια που ξεπεράσατε. Ο κύριος Λίδης είναι αναγνώστης μας, έχει ξανασχολιάσει και στο παρελθόν τόσο εδώ, όσο και στη σελίδα του Ορφέα στο Facebook, και μάλιστα κάποιες φορές καθόλου κολακευτικά, αν θυμάμαι καλά. Εμείς δε χρησιμοποιούμε ούτε ψευδώνυμα, ούτε αναγνώστες "μαϊμού". Οφείλετε να παραδεχτείτε το λάθος σας και να ζητήσετε δημόσια συγνώμη.
Παράθεση
 
 
0 #11 Σπύρος Αραβανής 01-04-2012 23:02
Κε Καραντή,
μην χρησιμοποιείτε, τουλάχιστον στη συζήτησή μας τέτοια επιχειρήματα όπως για τα λεγόμενα του Λευτέρη Παπαδόπουλου. Ειμαι στο χωρο και ξέρω καταστάσεις, ας μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας.
(έτσι για να κάνουμε και πλάκα, αυτό το ειπε πριν εκθειάσει ως TO Μοναδικό περιοδικό το ogdoo.gr (υπάρχει το κείμενό του εκεί να το διαβάσετε) ή μετα...;;).

Σέβομαι την άποψή του καθενός να νομίζει ό,τι θελει τον Ορφέα. Η ΔΙΚΗ μου ειναι πως προκειται για μια πολυ αξιολογη μουσική κοινοτητα. (καθολου υποτιμητικος ορος, ισα ισα ό,τι πιο αγνό και ανιδιοτελές). Αν θυμαστε το ειχα γραψει και στα Μουσικά Προάστια.

Γιατί τοση προσπάθεια να με πεισετε; Κάντε τη δουλειά σας και αφήστε με να κρίνω όπως θέλω. Και μάλιστα δημοσια και όχι ψευδωνυμα όπως ο "Λίδης"....

Γραψτε την απαντησή σας, για να εχετε τον τελευταιο λογο, και εγώ σταματώ εδώ (εκτός αν με αναγκάσετε με το νεο σας σχολια να πρεπει να αμυνθώ για την ελευθερία της άποψής μου).

Σπύρος Αραβανής
Παράθεση
 
 
+2 #10 Τάσος Π. Καραντής 01-04-2012 22:28
Κύριε Αραβανή ξέρω πολύ καλά τι έγραψα, όπως κι εσείς, όπως και οι αναγνώστες. Δεν απειλώ κανέναν, πόσο μάλλον για χειροδικία, γιατί αυτό αφήνετε να εννοηθεί. Τέτοιος άνθρωπος δεν είμαι κι αν δεν το ξέρετε σας το λέω. Αναρωτήθηκα μόνο αν θα είχατε το θάρρος να μου πείτε κατάμουτρα αν με συναντήσετε αυτά που μου γράψατε εδώ εκ του ασφαλούς. Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσα κι εγώ να χρησιμοποιήσω τα δικά σας γραφόμενα που θίγουν το επάγγελμά μου. Να σταματήσουμε εδώ λοιπόν γιατί είμαστε εκτός θέματος και κουράζουμε τους αναγνώστες που δε φταίνε σε τίποτα. Το ζήτημα έχει εξελιχθεί σε προσωπικό και για τέτοια υπάρχουν τα μέιλ και τα τηλέφωνα. Αν και δεν έχει νόημα να προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, ούτε αυτά που βλέπουν οι πολλοί, μάθετε ότι ο Λευτέρης Παπαδόπουλος στο παρελθόν, σε δημόσια άσχετη με εμάς εκδήλωση και σε ανύποπτο χρόνο έχει χαρακτηρίσει τον Ορφέα το πιο έγκυρο πολιτιστικό περιοδικό σήμερα με την παραίνεση "Να το επισκέπτεστε!". Για να το λέει, κάτι θα ξέρει.
Τα σχόλιά σας, φυσικά και θα μείνουν δημοσιευμένα, όπως και όλων των αναγνωστών.
Παράθεση
 
 
+2 #9 Manos 01-04-2012 19:18
Γιατί τόσο μένος εναντίον του Ορφέα; Δεν το καταλαβαίνω πραγματικά! Και εγώ σαν αναγνώστης διαφωνώ κατά καιρούς με κάποια πράγματα που έχουν γραφτεί αλλά σε γενικές γραμμές έχει γίνει σπουδαία δουλειά και μακάρι να μη σταματήσει ποτέ αυτή η προσπάθεια. Δεν παρακολουθώ, δεν ξέρω, δε διαβάζω και τους 25, αλλά τα κείμενα, οι συνεντεύξεις και τα αφιερώματα των Δώρα Παπαδοπούλου, Θεοδόση Βαφειάδη, Μιχάλη Τσαντίλα, Κώστα Πατσαλή, Βασίλη Χαρδαλιά, Γιώργο Τζαγάκη, Έλλη Ρουμπέν είναι αξιόλογα μουσικοδημοσιογραφικ ά άρθρα και υψηλού επιπέδου τις περισσότερες φορές. Ας γράφει ο κάθε κ. Αραβανής πως ο "Ορφέας" είναι μουσική κοινότητα λοιπόν! Εξάλλου και αυτός από το MusicHeaven ξεκίνησε γράφοντας σχόλια, αν δε κάνω λάθος.

Φιλικά,
Μάνος Λίδης
μαθηματικός - μουσικός
Παράθεση
 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

RSS

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ (90d)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Γράφω τραγούδια για ανθρώπους που εκτιμώ και που πιστεύω ότι θα βελτιώσουν το μουσικό αποτέλεσμα των συνθέσεών μου χωρίς να τους κατατάσσω σε κατηγορίες. Τα καλά τραγούδια μας συντροφεύουν στο ταξίδι της ζωής μας και στόχος μου είναι να καταφέρνω να γράφω καλά τραγούδια χωρίς ταμπέλες.
Γιώργος Σαμπάνης

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ / ΑΥΡΙΟ

14/12/1883 Γεννήθηκε στη Σμύρνη της Μικράς Ασίας ο μουσουργός Μανώλης Καλομοίρης
15/12/1933 Γεννήθηκε στην Αθήνα ο συνθέτης Άκης Πάνου

ΤΥΧΑΙΑ TAGS