101 αναγνώστες online
Find us on FacebookJoin us on Facebook
sideBar



Σαββέρια Μαργιολά - «Αλισάχνη»

ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ «Τι έχω να χάσω»

Τάσος Π. Καραντής
Τάσος Π. Καραντής
Πρώτη Παρουσίαση
ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ - «Τι έχω να χάσω»
14.12.2017
Ορφέας | Main Feed

Εύφωνα και παράφωνα

Τάσος Π. Καραντής

Επανέρχομαι, δριμύτερος, διότι το ψέμα κι η παραπληροφόρηση επεκτείνεται και στα κανάλια (καταλαβαίνετε δηλαδή τι είδους «ειδήσεις» ακούμε, κάθε μέρα από τηλεοράσεως…) Στο παρακάτω λινκ, από το ρεπορτάζ που έδειξε το κανάλι «Έξτρα», έπαιξαν ένα βίντεο που είχε από πάνω μονταρισμένο ήχο από, άλλες, άσχετες, διαδηλώσεις!!! Ακούστε το τέλος του βίντεο και θα καταλάβετε! Το συγκεκριμένο σύνθημα «τέρμα πια στις αυταπάτες ή με το κεφάλαιο ή με τους εργάτες» – χωρίς να υπονοώ τίποτα περισσότερο -  συνήθως το έχω ακούσει να το λέει το ΠΑΜΕ στις διαδηλώσεις! Και σαφώς, γιατί ήμουν παρών, δεν ακούστηκε στη συναυλία του Νταλάρα στη Νίκαια…

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=4n68bzOAoWI

 

Επίσης! Δείτε την επισήμανση που έχουν κάνει σ' αυτό το δημοσιογραφικό – ενημερωτικό μπλογκ, στην αφίσα των συναυλιών του Νταλάρα.
Υπονοούν δηλαδή πως οι δωρεάν συναυλίες έχουν χορηγούς(χρηματοδότες δηλαδή) και έχουν επισημάνει ως τέτοιους και τους χορηγούς ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ(!!!) - για να φαίνονται πολλοί προφανώς !!! - μέσα στους οποίους είναι και το περιοδικό μας, ο «ΟΡΦΕΑΣ», ένα μη κερδοσκοπικό περιοδικό!

http://www.eglimatikotita.gr/2012/03/blog-post_6105.html

 

Πέρα από την αναφορά μου, εδώ, σαφώς και τους έστειλα – ως ιδιοκτήτης του περιοδικού – επιστολή διαμαρτυρίας, όπου τους ζητώ να προβούν σε άμεση ενημέρωση των αναγνωστών τους, ότι το περιοδικό μας δεν είναι χρηματοδότης, όπως μας παρουσιάζουν, αλλά χορηγός επικοινωνίας(δηλαδή προβολής) των συναυλιών του Γιώργου Νταλάρα! Είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν τι σημαίνει «χορηγός επικοινωνίας»;;;!!!

 

- . -

 

Την Τετάρτη 29/2 παρευρέθηκα, στη συναυλία του Γιώργου Νταλάρα στη Νίκαια, ως δημοσιογράφος(ιδιοκτήτης του «ΟΡΦΕΑ» που είναι χορηγός επικοινωνίας στις συναυλίες «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟΣ» του Γιώργου Νταλάρα), ως φιλόμουσος, αλλά κι ως πολίτης.

Ως δημοσιογράφος είναι ευνόητο, ως φιλόμουσος, επίσης, γιατί μιλάμε για έναν από – τους μετρημένους στα δάχτυλα – κορυφαίους ερμηνευτές της πατρίδας μας, κι ως πολίτης γιατί γνωρίζω την πολιτική του στάση γενικώς σε όλη την καριέρα του. Θα μου πείτε δεν έχει κάνει λάθη και λάθος δηλώσεις; Ναι! Αλλά είναι μειοψηφικά στην όλη προσφορά του(τα ιστορικά στοιχεία είναι αμείλικτα). Εξάλλου όλοι μας ή, έστω, η συντριπτική πλειοψηφία έχουμε κάνει πολιτικά λάθη κι εκτιμήσεις. Δεν εναλλάσσονταν με ψήφους φαντασμάτων στην εξουσία, εδώ και 35 χρόνια, τα δυο μεγάλα κόμματα κι οι δυο οικογένειες, που μας έφεραν στην σημερινή κατάντια …

Ο «αντινταλαρισμός» - ως μόδα – είναι γνωστός τα τελευταία χρόνια, όσοι δεν τον παραδέχονται, μου θυμίζουν αυτούς που δηλώνουν αντιρατσιστές κι είναι κανονικότατα ρατσιστές! Στα λόγια σχίζουμε, στην πράξη είμαστε ψωροκώσταινα … Εγώ – και δεν είναι εγωιστικό – τους τα γράφω έτσι άγαρμπα και κατάμουτρα, γιατί η γυναίκα μου είναι μετανάστρια(από την Ουκρανία/ άρα είμαι αντιρατσιστής στην πράξη κι όχι στα λόγια). Θα σας πω μάλιστα κι ένα προσωπικό περιστατικό. Όταν πρωτοήρθε, πριν σχεδόν 20 χρόνια στην Ελλάδα, δούλεψε υπηρέτρια. Το «αφεντικό» της λοιπόν, της παρέδωσε τη σκούπα, λέγοντας της : αυτή είναι η σημαία σου τώρα! Για να έχουμε και μια εικόνα περί του ελληνικού ρατσισμού …

Δεν θα μπω, λοιπόν, στην μακριά – ιστορική και κοινωνιολογική – κουβέντα να αναλύσω τον «αντινταλαρισμό», των τελευταίων χρόνων, την έχω ξαναγράψει την πραγματική πηγή του : ο Νταλάρας είναι(με στοιχεία κι αριθμούς) ο ρέκορντμαν της ιστορίας του ελληνικού τραγουδιού! Όλα τα άλλα “κουσούρια” του, είναι αφορμές της «ωραίας Ελένης» …

Τα τελευταία 2 χρόνια μπήκε – εκλεγμένα - η σύζυγός του στην πολιτική. Δικαίωμά της, νομίζω λέμε πως οι γυναίκες είναι, πια, και στην Ελλάδα, απελευθερωμένες. Θα κριθεί ιστορικά για την πράξη της και την στάση της. Έλα όμως που αρκετοί πιάστηκαν από το γεγονός κι επέκτειναν την κριτική προς την ίδια και στον Νταλάρα! Έπρεπε δηλαδή να απολογείται δημόσια για τη γυναίκα του! Το κάνετε πολλοί αυτό για τις συζύγους σας; Τις κράζετε δημόσια; Ή ανήκετε στον τύπο του άντρα του πολλά βαρύ, που με ένα μωρή, μια χριστοπαναγία και δυο χαστούκια βάζετε τα πράγματα «αντρίκια κι ελληνικά» στη θέση τους, εντός του οίκου σας;

Εν τω μεταξύ για άλλους καλλιτέχνες που οι ίδιοι αποτέλεσαν βουλευτές, υπουργοί ή σύζυγοι υπουργών, γαργάρα, «όλα καλά κι όλα ωραία». Είπαμε, όσο υπάρχει ο Νταλάρας το έχουμε απτό το κακό!… Όλοι οι άλλοι συνάδελφοί του, είναι άγιοι, ακτιβιστές, επαναστάτες, και κυρίως, φτωχοί… Τραγελαφικά πράγματα. Αν ανοίξω κατάλογο, θα τρίβετε τα μάτια σας! Δεν τα γράφω για να αγιοποιήσω τον Νταλάρα, αλλά δεν γουστάρω τα δυο μέτρα και δυο σταθμά, και τον πετροβολισμό του ενός!

Επίσης, τυγχάνει, να ανήκω σ’ αυτούς(λόγω επαγγέλματος), που δεν γνωρίζω μόνο τον Νταλάρα – ως αφίσα κι ως εικόνα των ΜΜΕ – αλλά και τον Γιώργο, έχουμε μιλήσει πολύ στο στούντιο, όπου έχω πάει πολλές φορές για ρεπορτάζ, και ξέρω τον άνθρωπο. Καμιά σχέση με την εικόνα…

Στο παρακάτω δημοσίευμα(βλ. το λινκ) έχουμε ένα κλασικό παράδειγμα κίτρινης δημοσιογραφίας : ψέμα, υπερβολή και μετάλλαξη των γεγονότων, ώστε να φέρουμε το ρεπορτάζ στα μέτρα της «αντινταλαρικής μόδας». Ευτυχώς που ήμουν εκεί δηλαδή!

Δυο λόγια για την ουσία, τη μουσική και τα τραγούδια καταρχάς : η συναυλία ήταν καθαρά πολιτική, με αντίστοιχα τραγούδια – σταθμούς του Νταλάρα, των Θεοδωράκη, Ξαρχάκου, Μικρούτσικου, Άκη Πάνου, Κουγιουμτζή, Λοΐζου κ.ά.

Η ορχήστρα 12μελής και Α΄ Εθνικής, συμμετείχαν δε, ο Χρήστος Νικολόπουλος, ο βιρτουόζος μπουζουξής Μάκης Μαυρόπουλος κι οι Δημήτρης Μπάσης και Μελίνα Ασλανίδου. Ως συναυλία ήταν αψεγάδιαστη από κάθε άποψη, κι ο Νταλάρας, φωνητικά κι ερμηνευτικά, συγκλονιστικός!

Στα επεισόδια τώρα. Ξεκίνησαν, κατά την προσφώνησή του, από μικρή ομάδα(περίπου 10 - 15 ατόμων) με ένα ου, το οποίο πνίγηκε στο χειροκρότημα, αλλά και την λεκτική αντίδραση της πλειοψηφίας του 99%! Η ανεγκέφαλη αυτή τακτική τους, έφερε ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, αφού έκανε το κοινό να είναι εκδηλωτικότατο, να χειροκροτεί συνεχώς ανάμεσα στα τραγούδια και να σηκώνεται τακτικά όρθιο. Όσο τραγουδούσε ο Νταλάρας δεν ακουγόταν κιχ από τους ελάχιστους αντιδραστικούς, ήταν τόσο καθηλωτικές οι ερμηνείες του, που μου θύμισε αυτό που μου έλεγε η γιαγιά μου, πως η μουσική ημερεύει ακόμα και τον λύκο, πόσο μάλλον ανθρώπους, έστω με απολίτιστη, αγενή κι αντιδημοκρατική συμπεριφορά προς την πλειοψηφία του ακροατηρίου.

Κάποια σχόλια ακούστηκαν μόνο στο ενδιάμεσο κάποιων τραγουδιών, με το πιο ατυχές, «εσύ που έχεις τα εκατομμύρια», λες κι όλοι οι άλλοι συνάδελφοί του, της γενιάς του και της εμβέλειας του, αλλά κι ανεξαρτήτως γενιάς, είναι οι “καημένοι” φτωχοί …

Ο ίδιος ο Νταλάρας τους έδωσε μαθήματα δημοκρατίας και πολιτισμού, προτρέποντας όλους εμάς, να τους αφήσουμε να εκφραστούν ελεύθερα! Δημοκρατία έχουμε, είπε. Στο φινάλε, μετά από μια λυγμική ερμηνεία του τραγουδιού «Μοιρολόι»(των Zulfu Livaneli & Λευτέρη Παπαδόπουλου ), απεχώρησε με τα εξής λόγια : Ψυχραιμία κι ενότητα. Σε τέτοιες στιγμές δεν χρειάζεται η διχόνοια.

Συμπέρασμά(μου) : η Ελλάδα πάει από το κακό στο χειρότερο, όχι μόνο οικονομικά και κοινωνικοπολιτικά, αλλά πλέον και στον πολιτισμό! Διαλυόμαστε! Δεν υπάρχει καμιά ιστορική γνώση, μουσική παιδεία(επί του προκειμένου), σεβασμός, αγάπη, ανθρωπιά … τίποτα … ζωώδη ένστικτα και κραυγές, που δεν αφήνουν περιθώριο ούτε μιας πολιτικής πράξης σαν κι αυτής της σειράς των συναυλιών του Γιώργου Νταλάρα…

Γιώργο, όπως το είπες, μπουχτίσαμε από τα λόγια, εγώ θα κάνω πράξεις! Μην κιοτεύεις! Συνέχισε! Όλα κάποτε θα εκτιμηθούν και θα πάρουν τη θέση τους στην Ιστορία. Όπως το έθεσες και στη συνέντευξή σου στον «ΟΡΦΕΑ», οι πράξεις μένουν, τα λόγια φεύγουν! Πόσο μάλλον οι κραυγές…  

 

Υ.Γ. 1 : Διαβάστε το κείμενο στο παρακάτω λινκ, για να συγκρίνετε το ψέμα και την υπερβολή με την αλήθεια…

http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/ekraxan-ton-giorgo-ntalara-tin-ora-pou-tragoudouse.html

Και κοιτάξτε πως αναπαράγεται, ακόμα πιο χονδροειδώς το ψέμα …
http://newworldorder-wakeup.blogspot.com/2012/03/blog-post_8801.html

Υ.Γ. 2

Στη συναυλία στη Νίκαια, ακούστηκε και το τραγούδι «Χαίρε φτώχεια»(των Θάνου Μικρούτσικου και Κώστα Τριπολίτη). Το είχα πρωτοακούσει ζωντανά το 1992 – πριν κυκλοφορήσει στον δίσκο «Συγγνώμη για την άμυνα» - στο γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας, στην ιστορική συναυλία για της προσπάθεια τότε – επί κυβέρνησης Μητσοτάκη – της κατάργησης  των λεωφορείων της ΕΛ.ΑΣ., εν μέσω επαναστατικών ζητωκραυγών κι όχι διαμαρτυριών! Αναρωτιέμαι! Τότε(το 1992) ο Νταλάρας ήταν φτωχός; Δεν ήταν «εκατομμυριούχος»(όπως κι όλοι οι συνάδελφοί του, το επαναλαμβάνω!); – δεν τον είχε στηρίξει(γι’ αυτούς που το βλέπουν έτσι), όλη την δεκαετία του ’80 το ΠΑΣΟΚ;(αν κι ο ίδιος, ακόμα και σήμερα(!), στην τηλεόραση, δήλωσε ότι δεν έχει ψηφίσει ποτέ του ΠΑΣΟΚ!). Γιατί δεν ενοχλούσε τότε; Γιατί δεν ενόχλησε, τότε, που ο συνθέτης του τραγουδιού, ο Θάνος Μικρούτσικος, τον αμέσως επόμενο χρόνο, έγινε υπουργός του ΠΑΣΟΚ !; Και μάλιστα, σε, σχετικά, πρόσφατη(2008) συνέντευξή του, μου υπερασπίστηκε το υπουργικό του έργο!

Δυστυχώς είμαστε θυματάκια της όποια μόδας. Αυτό θα χτυπάω όσο υπάρχω!  

 

Οι απόψεις και οι σκέψεις των συνεργατών του Ορφέα δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τη γνώμη του περιοδικού.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους των άρθρων του Ορφέα, χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων του περιοδικού και του συντάκτη και χωρίς ταυτόχρονη αναφορά της επωνυμίας του περιοδικού, του ονοματεπωνύμου του συντάκτη και του ακριβούς συνδέσμου του άρθρου

Σχόλια  

 
+1 #15 Βασίλης 17-03-2012 11:52
Τάσο και πάλι γεια χαρά:
Θέλω εξ αρχής να σου οπω πως έχω σαν αρχή μου το εξής: "Διαφωνώ με όσα λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να τα λες"
οπότε αποδέχομαι αναντίρρητα το να λεει κάποιος την γνώμη του, όμως αφού λέει την γνώμη του θα πρέπει απο την άλλη να δεχθεί και την όποια κριτική- και προς τιμήν του ο Νταλάρας το έκανε-
δεν έχω πολλά να διαφωνήσω μαζί σου, απλά πιστεύω πως οι μέρες και οι καιροί είναι πονηροί, και δύσκολοι, και δυστυχώς για εμας αν δεν αλλάξουμε ρότα σύντομα τα πράγματα θα γίνουν ακόμα δυσκολότερα και τέτοια φαινόμενα θα γίνουν καθημερινότητα, όμως ο Νταλάρας βέθηκε αυτή τη στιγμή ''στη μέση'' λόγω της μεγάλης πίέσης που δέχεται ο κόσμος απο το πολιτικο σύστημα- το οποίο ασφαλώς δεν ενεργεί απο μόνο του αλλα μαζί με την δική μας όποια συμμετοχή όλλα αυτά τα χρόνια- βέβαια είμαι απόλυτα σίγουρος πως αυτές οι πράξεις βίας εναντίον του Νταλάρα, είναι κατά ένα βαθμό υποκινούμενες, αν όχι απολύτα, και ξέρουμε όλοι ποιοι μπορεί να βρίσκονται απο πίσω, επίσης να είσαι σίγουρος πως και η Φαραντούρη να βγει να τραγουδήσει κάτω απο αυτές τις συνθήκες το '' Γελαστό Παιδί, η το Άσμα Ασμάτων, η τον Αντώνη, η κάποια τέλος πάντων τραγούδια που ξέρουμε, το ίδο θα συμβεί,αφού ο Χυτήρης είναι στη λίστα και ένας απο τους δοσίλογους πλέον, και όσο για τα πλούτη...υπάρχει βεβαια ένα θέμα με αυτό, αλλα ουτε τις παρούσης είναι ούτε αυτό είναι το βασικό θέμα, ας μην ξεχνάμε πως ολοι αυτοί οι καλιτέχνες, χρόνια τώρα με τον ένα η τον άλλο τρόπο οικονομούσαν πέραν του δέοντος (και σαν Μουσικός επέτρέψε μου νά ξέρω) και δεν το λέω αυτό κακοπροαίρετα. Άλλωστε σε ένα κράτος που το πρώτο και βασικό του μέλημα είναι να κλέβει τους ίδιους τυς πολίτες του τι να περιμένει κανείς,όσο για την Μερσεντές το θεωρώ γελοίο να το σχολιάσω απλά θα πω ε και; εδώ έχει Μερσεντές ο γείτονας μου που εργάζεται;.. στο Δημόσιο.....

Kαι όσο για τον Μητροπάνο το Ψυχικό και το ΚΚΕ.. ή τον Μικρούτσικο, ας τα αφήσουμε γιατί θα καταναλώσουμε τον πολύτιμο χρόνο μας με δυσάρεστα πράγματα, και δεν εννοώ μεταξύ μας, εμείς μάλλον θα συμφωνήσουμε, απλά ανοίγουμε τεράστιο θέμα.
Κάπου εδώ θα σταματήσω, νομίζω πως με εξαίρεση μερικά λίγα περί ρατσισμού στα άλλα συμφωνήσαμε :)

Καλό σαββατοκύριακο εύχομαι, και ...κρατήστε τα γιαούρτια για αυτούς που τα έχουν περισσότερο ανάγκη ..ξέρετε
Φιλικά
Παράθεση
 
 
0 #14 Τάσος Π. Καραντής 17-03-2012 01:20
Παραθέτοντας Βασίλης:
Αγαπητέ φίλε Τάσο Γεια και χαρά
Ούτε με ξέρεις ούτε σε ξέρω και ίσως να μην γνωριστούμε ποτέ, διαβάζοντας τα όσα έχεις παραθέσει σχετικά με τον Γ.Νταλάρα, έχω μερικές παρατηρήσεις πάντα σε φιλικό τόνο,...

Αγαπητέ φίλε,
Καταρχάς χαίρομαι που μπορείς και κάνεις διάλογο νηφάλια και σε φιλικό τόνο.
Ας τα πάρουμε λοιπόν, ένα - ένα :
- Συμφωνούμε στην καταδίκη της βίας, όταν μάλιστα μια ισχνή μειοψηφία επιβάλλεται στην πλειοψηφία (στην περίπτωσή μας στο κοινό των συγκεκριμένων συναυλιών, που, στην πλειοψηφία του, ήθελε να ακούσει δωρεάν τον Γιώργο Νταλάρα).
- Τώρα οι ατυχείς δηλώσεις των δημοσίων προσώπων, όντως, έχουν ένα βάρος παραπάνω, με την έννοια ότι δημοσιοποιούνται. Δεν θέλω να μπω στην ουσία των δηλώσεων, γιατί θα έπρεπε να γράψω ολόκληρο άρθρο (πάντως σε καθησυχάζω πως δεν είμαι "μνημονιακός"). Αλλά πρέπει να συμφωνήσουμε, ότι καθείς έχει δικαίωμα να λέει ελεύθερα τη γνώμη του, όσο κι αν μην αρέσει στην πλειοψηφία, είναι ατομική ελευθερία, κατοχυρωμένη κι από το σύνταγμά μας.
- Για τον ρατσισμό. Το παράδειγμα της γυναίκας μου το ανέφερα, απλά ως ΕΝΑ προσωπικό παράδειγμα. Επέτρεψέ μου, λόγω της 23χρονης δημοσιογραφικής μου ιδιότητας, να ξέρω περισσότερα και στατιστικά επί του θέματος. Στην Ελλάδα υπάρχει - πλην των ακροδεξιών εξαιρέσεων - λεκτικός ρατσισμός κι ως ένα σημείο κοινωνικός. Δεν έχουμε, ευτυχώς, φτάσει σε περιπτώσεις ακραίες, με σωματική βία κι ανθρωποκτονίες, όπως σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη (π.χ. Γερμανία) ή παλιότερα στις ΗΠΑ, με το ιστορικό θέμα των Αφροαμερικανών. Ότι έχουμε ένα θέμα, το έχουμε, όμως καλό είναι να φυλάς τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά.
- Η αύξηση της εγκληματικότητας είναι ένα πολυσύνθετο θέμα, που, ας μην μας απασχολήσει εδώ. Ενέχονται κι οι μετανάστες, αλλά δεν είναι οι αποκλειστικά υπεύθυνοι. Τα ξέρω αυτά που γράφεις, στην Β΄ Πειραιά (Σαλαμίνα) ζω.
- Για την απολογία για τη σύζυγό του, θα με βρεις λίγο επιφυλακτικό ... εγώ ποτέ δεν τα βρήκα με τον μακαρίτη τον πατέρα μου στα πολιτικά, δεν τον ψήφισα όταν έβαλε για δημοτικός σύμβουλος, και δεν απολογήθηκα ποτέ γι' αυτόν. Όσοι μου την πήγαιναν εκεί την κουβέντα, τους απαντούσα, είμαστε δυο διαφορετικοί ενήλικες, ο καθείς με τις δικές του πολιτικές απόψεις.
- Το θέμα το δικό μου είναι το εξής : γιατί εστιάζουμε μόνο στην "απολογία του Νταλάρα" ή εναντιωνόμαστε στις απόψεις μόνο του Νταλάρα ή μιλάμε για τα πλούτη μόνο του Νταλάρα;
- Δεν έχει π.χ. σύζυγο βουλευτή (τον Χυτήρη) η Μαρία Φαραντούρη; Της ζήτησε κάποιος να απολογηθεί γι' αυτόν, ο οποίος ψήφισε το μνημόνιο; την γιαούρτωσε κανείς για τις "έμπρακτες απόψεις της" (υπήρξε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ); Το ίδιο κι ο Θ. Μικρούτσικος που διετέλεσε υπουργός του ΠΑΣΟΚ κι υπερασπίζεται μέχρι τώρα το υπουργικό του έργο, κ.ά. πολλοί
- Φωνάζουν στον Νταλάρα είσαι εκατομμυριούχος; Ο μόνος είναι; Αυτές είναι οι αποδοχές του επαγγέλματος του τραγουδιστή. Οι άλλοι συνάδελφοί του δηλ. είναι φτωχοί; Ο Μητροπάνος π.χ., που δηλώνει και ΚΚΕ, δεν είναι πλούσιος; Δεν μένει στο Ψυχικό; Γιατί δεν του ζητάει κανείς τα ρέστα; Είναι λαϊκός τραγουδιστής που αμείβεται πλουσιοπάροχα και ζει στα Βόρεια Προάστια, γιατί δεν του λέει κανείς πως έχασε την λαϊκότητα του;
Κατάλαβες ποιο είναι το πρόβλημά μου; τα δυο μέτρα και δυο σταθμά, η επιλεκτικότητα, η δαιμονοποίηση του ενός, το εξιλαστήριο θύμα κι ο αποδιοπομπαίος τράγος ... Αν δεν αντισταθούμε και τα αποδεχτούμε, σήμερα θα είναι ο Νταλάρας, αύριο κάποιος άλλος ...
Τελικά οι συναυλίες ακυρώθηκαν. Τι κερδίσαμε ουσιαστικά; Τίποτα κατά τη γνώμη μου. Απλά λαβώθηκε για άλλη μια φορά η δημοκρατία, απ’ αυτούς που το παίζουν υπερασπιστές της κι οι ίδιοι την βιάζουν κανονικότατα!
Παράθεση
 
 
0 #13 Βασίλης 16-03-2012 12:03
Αγαπητέ φίλε Τάσο Γεια και χαρά
Ούτε με ξέρεις ούτε σε ξέρω και ίσως να μην γνωριστούμε ποτέ, διαβάζοντας τα όσα έχεις παραθέσει σχετικά με τον Γ.Νταλάρα, έχω μερικές παρατηρήσεις πάντα σε φιλικό τόνο, είμαι κι εγώ ένας απο αυτούς που συμπαθούν τον Γ.Νταλάρα, πιστεύω πως είναι πράγματι ένας μαιτρ του είδους, έχει δώσει πολλά στην μουσική και στην Ελλάδα,δεν συμφωνώ με καμιά ενέργεια βίας απέναντι σε καλιτέχνες- για τους πολιτικούς ..χμ! ίσως συμφωνούσα με κάνα γιαούρτωμα..επίσης πιστεύω πως αν σε κάποιους δεν αρέσει πλέον ο Νταλάρας, απλά δεν πάει να τον ακούσει, αν διαφωνεί με την στάση του στα πολιτικά δρωμενα, δεν ξαναγοράζει δίσκο του, επίσης αν διαφωνεί με την Κα Νταλάρα, δεν ξαναφιζει ΠΑΣΟΚ.
Ωστόσο θα συμφωνήσω πως ο Νταλάρας έκανε κατά καιρούς ατυχής δηλώσεις, όπως πχ. ''Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του'' κάποιες απο τις τελευταίες του δηλώσεις, και δεν συμφωνώ μαζί σου πως όλοι μας έχουμε κάνει λάθη, ναι έχουμε άνει αλλά εσύ κι εγω-εγώ σίγουρα- δεν ήμαστε Δημόσια πρόσωπα, δεν αποτελούμε πρότυπα, όπως ο Νταλάρας κατά κάποιο τρόπο, επίσης δεν συμφωνώ μαζί σου στα περί ρατσισμού, και σε αυτό που είπες πως όταν η γυναίκα σου ήρθε και έπιασε δουλειά, της είπε ο Κος τάδε μακάκας αυτό που τις είπε, και εσύ απο αυτό ;συμπαίρανες πως έτσι είναι ''Ο Ελληνικός ρατσισμός''επέτρεψέ μου να σου πω πως κάνεις μέγα λάθος, αν ήμαστε ρατσιστές οι Έλληνες δεν θα είχαμε σε 10 εκκ. λαό 1! και πλέον ξένους αυτή την καραμέλα καλό είναι να σταματήσετε να την μασάτε, αν οι έλληνες ήμαστε ρατσιτές θα τους είχαμε κάνει όλους να τρέχουν μέρα νύχτα και δεν θα είχαμε κάθε τετράγωνο και ληστεία απο κατά βάσει Ρώσικες, Ρουμανικές, Αλβανικές και λοιπές μαφίες, - ( έτσι με την ατημωρισσία πήραν θάρος και οι δικοί μας και σφάζουν όλοι μαζί γιαγιαδες 80 και χρονων για 30 ευρώ-αν διαφωνείς έλα να μείνεις στα δυτικά προάστεια - επίσης μπορεί η να ήταν δικαίωμα της κυρίας Νταλάρα να κατέβει στην πολιτική αλλά όπως προείπα ο Νταλάρας είναι Δημόσιο προσωπο θέλει δεν θέλει, και αυτό σημαίνει πως : Ναι θα απολογείτε για την συζυγό του, έχει υποχρεώση να το κάνει προς ένα λαό που ( εγώ πιστεύω) πως τόσα χρόνια υπηρετεί με ζήλο απο την σκοπιά του καλιτέχνη-ερμηνευτή, επίσης εσύ κι εγώ, και ο καθενας μας, δεν απολογούμαστε για τις συζύγους μας γιατί δεν ήμαστε δημόσια πρόσωπα 1ον, και γιατί δεν έχουμε γυναίκες βουλευτές η υπουργούς, αλλά μην ξεχνάς πως δίνουμε κι εμείς λόγο για τα έργα μας και τα πιστεύω μας, στον κύκλο μας- συγγενικό η φιλικό- σωστά ;επίσης δεν γίνετε ρε φίλε η Κα Νταλάρα να ψηφίζει ΟΛΑ ΝΑΙ σε ένα μνημόνιο που τσακίζει ελευθερίες, ατομικές και συλογικές, που τσακίζει εργασιακά κεκτημένα που με κόπο και αγώνες κατακτήθηκαν και που κερδήθηκαν και με την συμπαράσταση κάποιων καλιτεχνών με ευαίσθησίες όπως ο Νταλάρας, εκεί στην Ν.Φιλαδέλφεια τότε, αλλά και σε πολλές ακόμα συναυλίες -διαδηλώσεις, δεν γίνετυε λοιπόν να ψηφίζεις τη εξαθλίωση ενός λαού, την παράδοση ανευ όρων μιας χώρας, και ο σύζυγος να τραγουδάει σε δωρέαν συναυλίες ΄΄ Πάγωσε η Τσιμινιέρα, Κόκκινο τρυαντάφυλλο, κλπ επανατστατικά και λαϊκά τραγούδια, ίσως θα πρέπει να μην τα συμπεριλάβει στο ρεπερτόριο του για την ώρα, άλλωστε έχει τόσα εκλεκτά και σημαντικά τραγούδια στο ρεπερτόριο του που δεν θα λείψουν- η έστω να σταματούσε για την ώρα αυτές τις συναυλίες, αν επιμένει να συνεχίσει με την ίδια λογική και στάση, και εάν επιμένει σε αυτά που τελευταία δήλωσε,τότε για μένα, πρόκειτε για διχασμένη προσωπικότητα.

φιλικά
Παράθεση
 
 
0 #12 Dina 11-03-2012 20:06
Το να προσπαθείς να επιβάλεις την άποψή σου θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή ανθρώπων ναι αυτό είναι φασισμός.
Παράθεση
 
 
0 #11 Sokratis 08-03-2012 21:22
antinews.gr/.../...
εξαιρετικο,εμπνευσμε νο και....αφιερωμενο..... :-)
Παράθεση
 
 
0 #10 Χρύσα Σωφρονά 06-03-2012 18:41
Και για να τελειώνουμε καμιά φορά με την καραμέλα περί εθνικής κυριαρχίας, ακούστε αυτό και διαβάστε και τί λέει στην περιγραφή του βίντεο: www.youtube.com/.../
Παράθεση
 
 
0 #9 Χρύσα Σωφρονά 06-03-2012 15:34
Παραθέτοντας giwta:
τι έχετε να πείτε αγαπητέ μου για την χθεσινή συναυλία του Νταλάρα στο Ίλιον; Παραπληροφόρηση και ψέμα είναι και αυτό; Μήπως τα γιαούρτια, τα μπουκάλια και οι καρέκλες είναι ένα όνειρο, όπως θέλετε να μας πείσετε; Ας προσέχουμε τι γράφουμε λοιπόν γιατί ο κόσμος ξύπνησε δεν κοιμάται όπως θέλετε να νομίζετε κάποιοι

Ήταν ή δεν ήταν παραπληροφόρηση στο μεγαλείο της, τα περί επεισοδίων στη συναυλία της Νίκαιας, όπου δεν έγινε τίποτα απ' αυτά που έγραψαν;
Όσο για το Ίλιον, ναι, έγιναν τα αίσχη που έγιναν. Ευχαριστηθήκατε τώρα;

Ιδού και η Πολιτισμένη απάντηση του Γιώργου Νταλάρα, που έδειξε Ανωτερότητα:
www.youtube.com/.../
Παράθεση
 
 
0 #8 Τάσος Π. Καραντής 06-03-2012 14:38
Παραθέτοντας giwta:
τι έχετε να πείτε αγαπητέ μου για την χθεσινή συναυλία του Νταλάρα στο Ίλιον; Παραπληροφόρηση και ψέμα είναι και αυτό; Μήπως τα γιαούρτια, τα μπουκάλια και οι καρέκλες είναι ένα όνειρο, όπως θέλετε να μας πείσετε; Ας προσέχουμε τι γράφουμε λοιπόν γιατί ο κόσμος ξύπνησε δεν κοιμάται όπως θέλετε να νομίζετε κάποιοι


Εγώ κυρία μου έγραψα για την παραπληροφόρηση της συναυλίας στη Νίκαια κι όχι στο Ίλιον! Εσείς λοιπόν πάτε να παραπληροφορήσετε τους αναγνώστες ...
Στο Ίλιον δεν είχαμε δημοσιογραφική παραπληροφόρηση, αλλά, ακόμα, χειρότερα, φασίζουσα συμπεριφορά! Το ξέρετε ότι(υπάρχουν φωτογραφίες) βρέθηκαν μέχρι και μαχαίρια στο χώρο; Αν τα επικροτείτε όλα αυτά, "μπράβο σας"! Όλοι κρινόμαστε κι από το ήθος μας και την ανθρωπιά μας...
Παράθεση
 
 
-1 #7 giwta 06-03-2012 13:23
τι έχετε να πείτε αγαπητέ μου για την χθεσινή συναυλία του Νταλάρα στο Ίλιον; Παραπληροφόρηση και ψέμα είναι και αυτό; Μήπως τα γιαούρτια, τα μπουκάλια και οι καρέκλες είναι ένα όνειρο, όπως θέλετε να μας πείσετε; Ας προσέχουμε τι γράφουμε λοιπόν γιατί ο κόσμος ξύπνησε δεν κοιμάται όπως θέλετε να νομίζετε κάποιοι
Παράθεση
 
 
-1 #6 Sokratis 06-03-2012 01:29 Παράθεση
 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

RSS

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ (90d)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Σαλπάρω ήρεμος για τον άλλο κόσμο. Αυτόν που αφήνω πίσω μου σίγουρα δεν είναι πια η Ελλάδα μου. Αυτός είναι άλλος τόπος με ανθρώπους άλλης φυλής. Δε με αφορούν. Τί θέλω εγώ ανάμεσά τους; Να ‘στε όλοι καλά. Στον τάφο μου να γράψετε: «Αντιστάθηκε το 1941 - 1944 στη ναζιστική κατοχή, το 1967 - 1974 στη στρατιωτική δικτατορία και το 1989 - 1996 στην ηθική σήψη». Μετά, στην πλημμύρα του άνοου, δεν υπάρχει αντίσταση και το μετά από την πλημμύρα αυτή δεν υπάρχει πια.
Γεώργιος Αλέξανδρος Μαγκάκης (1922 - 2011), νομικός

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ / ΑΥΡΙΟ

14/12/1883 Γεννήθηκε στη Σμύρνη της Μικράς Ασίας ο μουσουργός Μανώλης Καλομοίρης
15/12/1933 Γεννήθηκε στην Αθήνα ο συνθέτης Άκης Πάνου

ΤΥΧΑΙΑ TAGS