109 αναγνώστες online
Find us on FacebookJoin us on Facebook
sideBar



Σαββέρια Μαργιολά - «Αλισάχνη»

ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ «Τι έχω να χάσω»

Τάσος Π. Καραντής
Τάσος Π. Καραντής
Πρώτη Παρουσίαση
ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ - «Τι έχω να χάσω»
23.10.2017
Ορφέας | Main Feed

Εύφωνα και παράφωνα

Τάσος Π. Καραντής

Στις 29/11/2011 δημοσίευσα το παρακάτω σχόλιο («GAZARTE: 15 ευρώ, όρθιος και στεγνός!»), θεωρώντας, αδιανόητο κι απαράδεκτο, να πληρώνει κάποιος – ειδικά στη σημερινή τραγική οικονομικά εποχή – 15 ευρώ, για να παρακολουθήσει μια παράσταση (μουσικού) πολιτισμού όρθιος(!) και χωρίς να του προσφερθεί απολύτως τίποτα! Εξάλλου και τα σχόλια των αναγνωστών, όπως βλέπετε, ήταν τα αναμενόμενα, με βάση την κοινή και μόνο λογική.
Δέχτηκα παράπονα από το γραφείο παραγωγής, ότι προτρέπω τον κόσμο να μην παρακολουθήσει τις παραστάσεις της κυρίας Αρβανιτάκη! Δεν χρειάζεται να προτρέψω κανέναν, θα τους προτρέψει η τσέπη τους. Εγώ, ως δημοσιογράφος, επισήμανα και σχολίασα το οφθαλμοφανές! Ειδικά αυτό το «ΟΡΘΙΟΙ» (βλ. «Gazarte – 1o δελτίο Τύπου») ήταν εξωφρενικό! Διερωτήθηκα, μάλιστα, αν όλα αυτό είναι εις γνώση της κυρίας Αρβανιτάκη, και αν το αποδ έχεται(!), γιατί, στις(συνεντεύξεις της, τουλάχιστον, δείχνει ευαισθητοποιημένη καλλιτέχνιδα).
Να διευκρινίσω, ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον οποιονδήποτε χώρο, γραφείο παραγωγής και καλλιτέχνη. Τις απαράδεκτες, ειδικά στην εποχή μας, οικονομικές πρακτικές, απ όπου κι αν προέρχονται, στηλιτεύω, όπως οφείλω ως ελεύθερος δημοσιογράφος.
Για παράδειγμα, μόλις ανακάλυψα ότι η ίδια τακτική, ακολουθείτε και στο «HALF NOTE» (βλ. αντίστοιχο δ.Τ.), όπου αν δεν αλλάξει τακτική, ο «ΟΡΦΕΑΣ», ως περιοδικό, θα πάψει – ως ένδειξη αντίστασης κι έμπρακτης διαμαρτυρίας – να καλύπτει με ρεπορτάζ τις παραστάσεις τους. Εδώ, στην περίπτωση του «HALF NOTE», θα μπορούσα να δείξω κάποια επιείκεια, διότι είναι, ένας κατά πολύ μικρότερος χώρος από το «GAZARTE», αλλά και πάλι, όπως βλέπετε, δεν είναι θέμα χώρου, αλλά, πρακτικής! Βρίσκουν και τα κάνουν.
Είναι απλά τα πράγματα! Οι καλλιτέχνες, πέρα από τα ευαίσθητα λόγια, στις συνεντεύξεις τους, να αφήσουν τα βόρεια και νότια προάστια, και να κάνουν καμιά βόλτα και στις λαικές συνοικίες, να δουν πως ζει ο κοσμάκης, και να ρίξουν τα κασέ τους! Έτσι, αλυσιδωτά, θα μειωθούν κι οι τιμές στα μαγαζιά.
Κύριοι ιδιοκτήτες των χώρων διασκέδασης και πολιτισμού (ανάλογα όπως τους βαφτίζετε), πηγαίνετε και σε μερικές αλυσίδες φτηνών σούπερ μάρκετ, να δείτε πόσο ωραία κρασάκια (κόκκινα, λευκά, ξηρά, ημίγλυκα) πωλούνται από 1,5 ως 2 ευρώ το 1,5 λίτρο! Κι αυτή είναι η λιανική τιμή τους, όχι η χοντρική που θα συμφωνήσετε. Είναι γαϊδουριά, να ζητάτε να πληρώσει ο άλλος 15 ευρώ, για να σταθεί όρθιος, και να μην τον «κεράσετε» ούτε ένα ποτηράκι φτηνό κρασάκι!
Επανέρχομαι στο «GAZARTE», όπου με πρόσφατο δ.Τ.(βλ. «Gazarte 2o δ.Τ.»)- και μετά προφανώς το σχόλιο του «ΟΡΦΕΑ» - άλλαξε το εξόφθαλμο «ΟΡΘΙΟΙ», γράφοντας «ΜΠΑΡ : 15 ευρώ». Χάρηκα, και ξαναπήρα τηλέφωνο, να ρωτήσω, αν αυτός που θα σταθεί στο μπαρ δικαιούται και ποτό. Όχι! Μια από τα ίδια, μόνο λεκτική αλλαγή! Δηλαδή στάχτη στα μάτια! Όχι Γιάννης, Γιαννάκης!
Κυρία Αρβανιτάκη, επιμένω, το γνωρίζετε αυτό; Το αποδεχόσαστε; ΠΑΡΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΣΗ!
Αγαπητοί αναγνώστες όπως – το γράφει ο ποιητής Μιχάλης Κατσαρός («Η διαθήκη μου») – ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ! Γνωστοποιείστε και καταγγείλετε, στον «ΟΡΦΕΑ», ανάλογα περιστατικά, να βγουν στο φως της δημοσιότητας.
 
 
GAZARTE: 15 ευρώ, όρθιος και στεγνός!
Δημοσίευση: 29/11/2011
Κείμενο: Τάσος Π. Καραντής
Με χαρά υποδέχτηκα την είδηση(όπου κι αναρτήσαμε στον «ΟΡΦΕΑ»), για τις εμφανίσεις της Ελευθερίας Αρβανιτάκη στο GAZARTE (με τον τίτλο «Πάμε ξανά στα θαύματα»), από 17/12. Διαβάζοντας όμως, στο τέλος του δ.Τ., τις τιμές των εισιτηρίων ανά ζώνη(Α ΖΩΝΗ : 40 ευρώ, Β ΖΩΝΗ :35 ευρώ, Γ ΖΩΝΗ: 25 ευρώ), πρόσεξα και το εξής: ΟΡΘΙΟΙ: 15 ευρώ. Παραξενεύτηκα και τηλεφώνησα στο μαγαζί, ζητώντας διευκρινίσεις, όπου και μου είπαν, πως είναι έτσι όπως ακριβώς το γράφουν: δηλαδή, πληρώνεις 15 ευρώ, απλά για να μπεις μέσα, να σταθείς όρθιος και δεν δικαιούσαι ούτε ποτό! Αν το πάρεις είναι εξτρά, ξεπερνώντας το 20άρικο, όρθιος πάντα! Δεν πίστευα στ’ αυτιά μου!
Τι είδους διασκέδαση, ψυχαγωγία, πολιτισμός, τέχνη είναι αυτό, να πληρώνει ο άλλος 15 ευρώ για να σταθεί 2 και 3 ώρες όρθιος και στεγνός! Και σε τέτοια εποχή κρίσης;! Πραγματικά αδιανόητο για την κοινή λαϊκή λογική μου! Θα βρεθούν θεατές να δεχτούν αυτήν τη σύμβαση; Εγώ, προσωπικά, δεν θα πήγαινα, ο θεός ο ίδιος να τραγουδούσε!
Η Ελευθερία Αρβανιτάκη είναι μια σπουδαία ερμηνεύτρια, με την ιστορία της, τη δισκογραφία της, καθώς και τις προοδευτικές κι ευαισθητοποιημένες απόψεις της στις συνεντεύξεις της. Την γνωρίζει αυτήν την απαράδεκτη τακτική; Κι, αν ναι, την αποδέχεται;! Εμένα μου θυμίζει ποδοσφαιρική αρένα της δεκαετίας του ’70, όπου πιτσιρικά με έπαιρνε ο πατέρας μου στο γήπεδο, κι, από τις κερκίδες, έβλεπα τις θέσεις των – αλαλαζόντων – ορθίων, ανάμεσα σε κάγκελα, μεταξύ των κερκίδων και του αγωνιστικού χώρου. Έτσι τον αντιμετωπίζουν τον πολιτισμό(την τέχνη της μουσικής και του τραγουδιού) στο «GAZARTE»;! Και για να το διακωμωδήσω και λίγο, αν κάποιος, που έχει, πληρώσει εισιτήριο για όρθιος, και βρει μια κενή καρέκλα, θα του απαγορευτεί να καθίσει;
Θέλω να πιστεύω ότι δεν τα γνωρίζει όλα αυτά η κ. Αρβανιτάκη και θα βάλει βέτο, ως προς την απαράδεκτη αυτή πρακτική. Εκτός κι αν αρέσκεται να τραγουδά σε ορθίους, οπότε, της προτείνω να ακολουθήσει το λαϊκό κι επαναστατικό παράδειγμα της Τάνιας Τσανακλίδου, όπου τραγουδούσε τσάμπα, για τον απλό κοσμάκη, στους σταθμούς των μετρό. Ας μπει κι η Ελευθερία Αρβανιτάκη στα λεωφορεία, όπου οι περισσότεροι είναι όρθιοι(αλλά με 1,5 ευρώ κι όχι με 15) κι ας τους τραγουδήσει!
Ο «ΟΡΦΕΑΣ», πάντως, ως ένδειξη αντίστασης κι έμπρακτης διαμαρτυρίας, δεν θα δεχτεί – ακόμα κι αν καλεστεί – να καλύψει με ρεπορτάζ την συγκεκριμένη παράσταση, αν δεν βγει από τις τιμές των εισιτηρίων το απαράδεκτο και προκλητικό: ΟΡΘΙΟΙ : 15 ευρώ!!!  
 
Σχόλια αναγνωστών
#1 Χρήστος 29-11-2011 23:42
Απαραδεκτο αυτο που συμβαινει σε αυτο το μαγαζι. Το ζησαμε ακριβως το ιδιο λιγο καιρο πριν,με τη Δημητρα Γαλανη και τον Vasilliko.15 Ευρω τιμη θεάματος και 9 ευρω για ενα ποτηρι κρασι.Το συνολο 24 για να ειμαστε ορθιοι,χωρις να καπνιζουμε -αντε αυτο ας το προσπερασω,αν και καπνιστες στην παρεα-.Και μιας και αναφερθηκε το ονομα της Τσανακλιδου,να πουμε πως δυστυχως το ιδιο συμβαινει φετος στο προγραμμα της στο ζυγο. Το ποτο ξεχωριστα απο την τιμη θεάματος.Την λατρευω την Τσανακλιδου, μα δε θα παω να τη δω γιατι ολο αυτο το θεωρω κοροιδια και μαλιστα μεγαλη.Οι ανθρωποι που ηταν συνεχως με τους αγανακτισμενους σττο συνταγμα,να μας τα παιρνουν ετσι.Δε ξερω αν ευθυνεται για αυτο η Τσανακλιδου,η Γαλανη ή η Αρβανιτακη,παντως το θεωρω απαραδεκτο.
Για την ιστορια παντως να αναφερω πως περσυ στο αθηνων αρενα η Αννα Βισση μαζι με το Ρουβα,ειχαν τιμη μπαρ 15 ευρω με 2 ποτα παρακαλω!!!και φυσικα οχι ξεχωριστα τιμη θεαματος.Τελικα καμια φορα οι "μεγαλοι" αυτοι καλλιτεχνες χρειαζονται μερικα μαθηματα απο αυτους τους...αλλους.
-Εννοειται πως θεωρω σημαντικη καλλιτεχνιδα την Κυρια Βισση,η αντοχη της 40 χρονια τωρα και μονο φτανει- 
 
#2 Sakis Intzevidis 01-12-2011 01:32
Θα ήθελα να προσθέσω σε όσα γράφονται παραπάνω ότι όλους τους καλλιτέχνες μικρούς ή μεγάλους τους κάνει το κοινό τους , αυτό το κοινό είναι που τους ανεβάζει στα Ουράνια , το ίδιο μπορεί να τους ρίξει και στα Τάρταρα. Αξίζει να προσθέσω ότι ανάλογα ονόματα στο εξωτερικό με διεθνή καριέρα σέβονται τους φαν τους πριν ακόμη αρχίσει μια ζωντανή παράσταση, ελέγχοντας τις συνθήκες με τις οποίες θα παρακολουθήσουν την εμφάνιση τους, αλλά βέβαια και το τι θα παρουσιάσουν οι ίδιοι σε αυτό το πρόγραμμα. Δεν θα ξεχάσω την φράση της Τάνιας Τσανακλίδου επί σκηνής στις Μηλιές Πηλίου το περασμένο Καλοκαίρι, ότι δεν θέλει να παίζει σε παλιομάγαζα ( εννοώντας τα νυχτερινά μαγαζιά ) αλλά της άρεσε η ιδέα να βγει στο δρόμο. Εδώ και λίγο καιρό όμως πάλι επέστρεψε σε αυτά, δηλαδή, φάσκει και αντιφάσκει . Σέβομαι πάρα πολύ την ιστορία και την αξία κάθε καλλιτέχνη, σε όποιο χώρο και αν ανήκει, ας σεβαστούν όμως και οι ίδιοι το κοινό τους , που συνδράμει από το υστέρημα του για να πάει να τους δει ζωντανά. Θα μπορούσαν κάλλιστα να ρίξουν οι μεγάλοι καλλιτέχνες λίγο τα κασέ ώστε να μπορούν να τους καλύψουν οι επιχειρηματίες των εκάστοτε χώρων και να μην καταφεύγουν σε λύσεις, 15ε όρθιος και « μπουκάλα » ή έστω οι τιμές να συμβαδίζουν με τις ανάλογες υπηρεσίες και την διασκέδαση που παρέχουν.
Ερωτώ όλους, υπάρχει περίπτωση να διασκεδάσει κάποιος όρθιος , χωρίς ποτό και τσιγάρο, πληρώνοντας και 15ε ; Δύσκολα πιστεύω !
 
#3 ntropiastis 03-12-2011 00:01
Εχετε δικιο...15 για να είμαστε όρθιοι και να αναπνέουμε το ντουμάνι από τα τσιγάρα του κάθε όρθιου και καθισμένου χωριάταρου είναι αίσχος.
Ξεφτιλισμένοι.

 
GAZARTE: Από το 1ο δελτίο τύπου
Το gazARTE παρουσιάζει
Ελευθερία Αρβανιτάκη
Πάμε ξανά στα θαύματα
Από 17 Δεκεμβρίου κάθε Σάββατο και Κυριακή
Gazarte, Βουτάδων 32-34, Γκάζι
Τηλ : 210: 3452277
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ : A ΖΩΝΗ-40€ / Β ΖΩΝΗ- 35€ / Γ ΖΩΝΗ- 25€ / ΟΡΘΙΟΙ: 15€
Ώρα έναρξης:
Σάββατο: 22.00
Κυριακή: 20.30
Προπώληση: Gazarte Τηλ : 210: 3452277 και ηλεκτρονικά: www.i-ticket.gr
 

GAZARTE: Από το 2ο δελτίο τύπου  
Το gazARTE παρουσιάζει
Ελευθερία Αρβανιτάκη
“Πάμε ξανά στα θαύματα”
Από 17 Δεκεμβρίου κάθε Σάββατο και Κυριακή
Τιμές εισιτηρίων : A ΖΩΝΗ-40€ / Β ΖΩΝΗ-35€ / Γ ΖΩΝΗ-25€ / Bar: 15€
Ώρα έναρξης: Σάββατο: 22.00, Κυριακή: 20.30
Προπώληση: Gazarte Τηλ : 210: 3452277 και ηλεκτρονικά: www.i-ticket.gr
Παραγωγή: gazARTE Βουτάδων 32-34, Γκάζι, Τηλ : 210: 3452277  
 

HALF NOTE: Από δελτίο τύπου  
CRISTINA VILALLONGA TANGO QUARTET
Τετάρτη 14/12 έως και Κυριακή 18/12
Μύθοι του τάνγκο απ’ την φωνή των Gotan
ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ (χωρίς ποτό) : ΤΡΑΠΕΖΙ: 25€ , ΒΑR & ΕΞΩΣΤΗΣ 20€, ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ (BAR & ΕΞΩΣΤΗΣ): 15
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Τετάρτη έως Σάββατο ώρα έναρξης 22:30, Κάθε Κυριακή ώρα έναρξης στις 21:00 
 
 
 
 
 
 
 
Οι απόψεις και οι σκέψεις των συνεργατών του Ορφέα δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τη γνώμη του περιοδικού.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους των άρθρων του Ορφέα, χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων του περιοδικού και του συντάκτη και χωρίς ταυτόχρονη αναφορά της επωνυμίας του περιοδικού, του ονοματεπωνύμου του συντάκτη και του ακριβούς συνδέσμου του άρθρου

Σχόλια  

 
0 #13 Stavros Argyriou 15-05-2012 23:25
Καλησπέρα!Μόλις γύρισα από το gazzarte.Παρήγγειλα cocktail και μου έφεραν το μισό από ότι έλεγε ο κατάλογος (χωρίς την γαρνιτούρα που θεωρείται η attraction του).Στο τέλος που ανέφερα κόσμια ότι διαφέρει αυτό που μου σέρβιραν από αυτό που λέει ο κατάλογος μου την είπαν και από πάνω.Πολλοί έχω ακούσει είναι δυσαρεστημένοι.Κατα τ'άλλα έχει υπέροχο μενού (που αμφιβάλω να ανταποκρίνεται στο προϊόν) και ωραία διακόσμηση.
Παράθεση
 
 
0 #12 Kατερίνα Μ. 02-03-2012 18:35
Mόλις επικοινώνησα με το "Gazarte" και μου ανέφεραν τις ιτμές εισιτηρίων 40, 35 και 25, όχι 15. Χωρίς να ρωτήσω κάτι επιπλέον, μου είπαν ότι είναι τιμές θεάματος και δεν συμπεριλαμβάνουν ποτό. Ευχαρίστησα και έκλεισα το τηλέφωνο, προς έκπληξη του κυρίου, με τον οποίο συνομίλησα.. Μάλλον, έχουν δεχτεί πολλά τηλεφωνήματα σχετικά με το θέμα. Συμφωνώ με τα προαναφερθέντα σχόλια. Θεωρώ απαράδεκτο το θέμα και δεν πρόκειται να επιλέξω να πάω σε καμία περίπτωση.
Παράθεση
 
 
0 #11 elizabeth 08-01-2012 22:19
gazarte ελ.αρβανιτακη....περισσοτερες προσδοκιες ειχα το σαββατο βραδυ που αποφασισαμε να παμε εκει....25 ευρω εισοδος στην τριτη ζωνη...καθισματα απαραδεκτα τυπου μπαρ για ατομα 60 ετων με αντιστοιχα προβληματα μεσης..ζητησαμε τα σταθερα και οταν καθισαμε ηταν τοσο στενα!!!!!!!!!!!!!πο τα το λιγοτερο 10 ευρω το ποτηρι με συνοδεια ενος μικρου μπωλ με 4 φετες διαφανους αγγουριου και 3 ελιες...στην τιμη δεν συμπεριλαμβανονταν ουτε νερο...οσο για το προγραμμα...στην αρχη καθολου συγχρονισμος ορχηστραςμε τραγουδιστρια..τραγουδια που ηταν αναμεσα σε μπουατ η μπουζουκια...αδιευκρινιστο...λιγος περισσοτερος σεβασμος στον κοσμο λοιπον σε αυτη την οικονομικη κατασταση..καλυτερο προγραμμα ,πιο φροντισμενο,καλυτερε ς τιμες και ελεος!!!!!δεν ειστε μοναδικοι!!
Παράθεση
 
 
+1 #10 Τάσος Π. Καραντής ... e-orfeas.gr 20-12-2011 23:47
Παραθέτοντας Ρούλα:
Φυσικά και τα γνωρίζει όλα αυτά η Αρβανιτάκη κ. Καραντή. Ειναι δυνατόν να μην τα γνωρίζει; Συνεχίστε εσείς τη σοβαρή δουλειά σας έτσι ακριβώς, μπράβο σας και πάλι. Πολλά θα μπορούσα να πω για διάφορους καλλιτέχνες μιας και δουλεύω 20 χρόνια τώρα στα Πολιτιστικά του Δήμου Ξάνθης...επιφυλάσσομαι για το μέλλον!
Ρητορικό ήταν το ερώτημά μου και δεν καταδέχτηκαν να απαντήσουν.! Όχι σε εμένα ή στο περιοδικό, αλλά σε εσάς, στο κοινό τους, που τους κάνετε μάγκες με τα λεφτά σας! Ακόμα θεωρούν πως είναι ισχυροί ή «φοβόνται» ισχυρότερα ΜΜΕ … έχει όμως ο καιρός γυρίσματα, για να μην το πω λαϊκά κι αθυρόστομα, με την παροιμία που μιλάει για τον τροχό … και τον φτωχό … Με χαρά, θα βγάζαμε στον αέρα αποκαλύψεις σας με στοιχεία!
Παράθεση
 
 
0 #9 Ρούλα 20-12-2011 18:17
Φυσικά και τα γνωρίζει όλα αυτά η Αρβανιτάκη κ. Καραντή. Ειναι δυνατόν να μην τα γνωρίζει; Συνεχίστε εσείς τη σοβαρή δουλειά σας έτσι ακριβώς, μπράβο σας και πάλι. Πολλά θα μπορούσα να πω για διάφορους καλλιτέχνες μιας και δουλεύω 20 χρόνια τώρα στα Πολιτιστικά του Δήμου Ξάνθης...επιφυλάσσομαι για το μέλλον!
Παράθεση
 
 
0 #8 Αγγελική Τριανταφύλλου 19-12-2011 12:58
Παραθέτοντας Τάσος Π. Καραντής ... e-orfeas.gr:
Παραθέτοντας Αγγελική Τριανταφύλλου:
Μήπως να κοιτάξετε και λίγο προς τη μεριά των συνεργατών ενός καλλιτέχνη; Γιατί μόνο ο καλλιτέχνης ή το μαγαζί δε νομίζω να ευθύνονται. Επίσης το έχετε κάνει πολύ προσωπικό και για μένα στο update η στάχτη στα μάτια είναι η αναφορά του half note. Με τον ειλικρινή μου σεβασμό (και το εννοώ). Μπράβο σας που το θίξατε.

Αν οι συνεργάτες του όποιου καλλιτέχνη, τον «καθοδηγούν» σε τέτοιες αδιανόητες κι απαράδεκτες πρακτικές, τότε είναι άξιος της μοίρας του … «Άμα έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς» λέει η παροιμία. Δεν είναι καθόλου προσωπικό, θαυμάζω και σέβομαι την Αρβανιτάκη ως καλλιτέχνιδα, αλλά ο μεγάλος καλλιτέχνης φαίνεται και σ’ αυτά. Στη σημερινή τραγική οικονομικά πραγματικότητα, η κ. Αρβανιτάκη – κι ο όποιος άλλος καλλιτέχνης της εμβέλειάς της - θα μπορούσε να βάλει βέτο στο συγκεκριμένο θέμα.
Τις τιμές του «HALF NOTE» τις είδα τη στιγμή που επανερχόμουνα στο θέμα - μετά την κοροϊδία / λεκτική αλλαγή, από «ΟΡΘΙΟΙ», «ΣΤΟ ΜΠΑΡ» - και θα ήταν too much, να είχα ακριβώς δίπλα και δεύτερο σχόλιο με το ίδιο θέμα, γι’ αυτό και το ενέταξα σ’ αυτό του «GAZARTE».
Εξάλλου προτρέπω, εσάς τους αναγνώστες, να μας ενημερώνετε (με στοιχεία) για αντίστοιχες πρακτικές κι αμέσως θα τις κάνουμε θέμα και θα τις σχολιάζουμε.

Σας ευχαριστώ για την απάντηση κ. Καραντή. Ίσως θα έπρεπε να θεωρήσω αυτονόητο αυτό που γράψατε αλλά δεν μου ήταν εκείνη τη στιγμή ξεκάθαρο. Θεωρώ πως η κ. Αρβανιτάκη είναι μια από τις μεγαλύτερες φωνές ετούτης της χώρας. Ελπίζω κι εγώ σε μια απάντηση όπως οι περισσότεροι. Ευχαριστούμε γι'αυτό το άρθρο.
Παράθεση
 
 
+1 #7 Τάσος Π. Καραντής ... e-orfeas.gr 19-12-2011 01:10
Παραθέτοντας Αγγελική Τριανταφύλλου:
Μήπως να κοιτάξετε και λίγο προς τη μεριά των συνεργατών ενός καλλιτέχνη; Γιατί μόνο ο καλλιτέχνης ή το μαγαζί δε νομίζω να ευθύνονται. Επίσης το έχετε κάνει πολύ προσωπικό και για μένα στο update η στάχτη στα μάτια είναι η αναφορά του half note. Με τον ειλικρινή μου σεβασμό (και το εννοώ). Μπράβο σας που το θίξατε.

Αν οι συνεργάτες του όποιου καλλιτέχνη, τον «καθοδηγούν» σε τέτοιες αδιανόητες κι απαράδεκτες πρακτικές, τότε είναι άξιος της μοίρας του … «Άμα έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς» λέει η παροιμία. Δεν είναι καθόλου προσωπικό, θαυμάζω και σέβομαι την Αρβανιτάκη ως καλλιτέχνιδα, αλλά ο μεγάλος καλλιτέχνης φαίνεται και σ’ αυτά. Στη σημερινή τραγική οικονομικά πραγματικότητα, η κ. Αρβανιτάκη – κι ο όποιος άλλος καλλιτέχνης της εμβέλειάς της - θα μπορούσε να βάλει βέτο στο συγκεκριμένο θέμα.
Τις τιμές του «HALF NOTE» τις είδα τη στιγμή που επανερχόμουνα στο θέμα - μετά την κοροϊδία / λεκτική αλλαγή, από «ΟΡΘΙΟΙ», «ΣΤΟ ΜΠΑΡ» - και θα ήταν too much, να είχα ακριβώς δίπλα και δεύτερο σχόλιο με το ίδιο θέμα, γι’ αυτό και το ενέταξα σ’ αυτό του «GAZARTE».
Εξάλλου προτρέπω, εσάς τους αναγνώστες, να μας ενημερώνετε (με στοιχεία) για αντίστοιχες πρακτικές κι αμέσως θα τις κάνουμε θέμα και θα τις σχολιάζουμε.
Παράθεση
 
 
0 #6 Sakis Intzevidis 19-12-2011 00:38
Για μία ακόμα φορά συμφωνώ απόλυτα με όσα λέχθηκαν, ένα έντιμο Μουσικό περιοδικό πρέπει να κάνει γνωστές τέτοιες καταστάσεις, όπως βέβαια και η συμμετοχή των αναγνωστών του Ορφέα θεωρείται σημαντική, έστω και με σχόλια. Θα παρακαλούσα την Κα Αρβανιτάκη να πάρει θέση.
Παράθεση
 
 
0 #5 Αγγελική Τριανταφύλλου 18-12-2011 00:36
Μήπως να κοιτάξετε και λίγο προς τη μεριά των συνεργατών ενός καλλιτέχνη; Γιατί μόνο ο καλλιτέχνης ή το μαγαζί δε νομίζω να ευθύνονται. Επίσης το έχετε κάνει πολύ προσωπικό και για μένα στο update η στάχτη στα μάτια είναι η αναφορά του half note. Με τον ειλικρινή μου σεβασμό (και το εννοώ). Μπράβο σας που το θίξατε.
Παράθεση
 
 
0 #4 Maria Chatzi ... via Facebook 16-12-2011 11:37
Δεν αναφέρομαι σε σας αλλά στα κέντρα και στους χώρους διασκέδασης. Σε όσους εμπλέκονται σε όλο αυτό και θεωρούν ότι η αλλαγή του "όρθιοι" ή "μπαρ" αλλάζει και κάτι επί της ουσίας. Γι'αυτό και το πράξεις και όχι λόγια... θεωρώ πως κάνετε άψογα την δουλειά σας....
Παράθεση
 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

RSS

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ (90d)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Θα ’ρθει η μέρα που η νέα φτώχεια θα εκδικηθεί πολύ σκληρά τους άθλιους τραπεζίτες. Για τη μέρα αυτή τραγουδώ πάντα.
Μανώλης Μητσιάς

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ / ΑΥΡΙΟ

23/10/1925 Γεννήθηκε στην Ξάνθη ο συνθέτης Μάνος Χατζιδάκις
24/10/2010 Έφυγε από τη ζωή ανήμερα των γενεθλίων της η τραγουδίστρια του Νέου Κύματος Καίτη Χωματά

ΤΥΧΑΙΑ TAGS