118 αναγνώστες online
Find us on FacebookJoin us on Facebook
sideBar



Σαββέρια Μαργιολά - «Αλισάχνη»

ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ «Τι έχω να χάσω»

Τάσος Π. Καραντής
Τάσος Π. Καραντής
Πρώτη Παρουσίαση
ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ - «Τι έχω να χάσω»
23.03.2017
Ορφέας | Main Feed

Μουσικά ρεπορτάζ


ΡΕΜΟΣ – ΒΙΣΣΗ: «Υπερθέαμα – paella στο Pantheon Theatre»

Ρεπορτάζ: Μαρία Φιλιππάκη


Μεταμορφωμένο σε θεατρικό και συναυλιακό χώρο, το πρώην νυχτερινό κέντρο «ΑΘΗΝΩΝ ΑΡΕΝΑ», άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του, ως «Pantheon Theatre», το βράδυ της 20ης Δεκεμβρίου, με μια ανατρεπτική και σίγουρα αμφιλεγόμενη πρεμιέρα, με πρωταγωνιστές την Άννα Βίσση και τον Αντώνη Ρέμο και «αφανή ήρωα», τον σκηνοθέτη, Γιάννη Κακλέα.

Ωστόσο, απ’ ότι φάνηκε, πέραν της αλλαγής της εσωτερικής διαμόρφωσης του χώρου, το νέο «Pantheon Theatre» δεν έχει, ακόμα, αποτάξει, πλήρως, τη νοοτροπία του νυχτερινού κέντρου, μην τηρώντας, ως έπρεπε, τις ανακοινωθείσες ώρες της παράστασης, αλλά αντίθετα πραγματοποιώντας τις άτυπα προβλεπόμενες καθυστερήσεις των «μπουζουκιών». Παρόμοια σύγχυση, όμως, ήταν αυτή που επικράτησε στην ίδια την παράσταση, η οποία αναμενόταν και διαφημίστηκε ως ένα μουσικοθεατρικό υπερθέαμα, έτοιμο να «αλλάξει τα δεδομένα της ψυχαγωγίας στην πόλη», μα αποδείχθηκε, μια καλή μεν, προσπάθεια δε.

Αν εξετάσει κανείς ξεχωριστά κάθε κομμάτι - συστατικό της παράστασης, θα βρει το καθένα τους εξαιρετικό, τόσο στην αρχική του ιδέα, όσο και στην απόδοση του. Τα σκηνικά – όλα τους φαντασμαγορικά - εναλλάσσονταν το ένα μετά το άλλο, εντυπωσιακά ήταν τα κοστούμια των χορευτών και ηθοποιών, καθηλωτικά τα χορευτικά – με μια ισχυρή δόση ακροβατικών, καλές οι ερμηνείες των ηθοποιών στα μικρής διάρκειας σκετς. Ενώ, η Άννα Βίσση, με ατού της την άνεση επί σκηνής, και ο, φανερά αμήχανος – κυρίως λόγω του θεατρικού στοιχείου της παράστασης, Αντώνης Ρέμος χάρισαν αψεγάδιαστες ερμηνείες αγαπημένων από το κοινό τους επιτυχιών, τόσο πρόσφατων όσο και άλλων από την αρχή της μουσικής τους πορείας.

Το «αμφιλεγόμενο» του θέματος, λοιπόν, έγκειται στο ρίσκο που ενέχει ένας τολμηρός συνδυασμός σαν αυτόν, αλλά και η απουσία ενός σταθερού χαρακτήρα. Η έλλειψη ενός συνεκτικού δεσμού ανάμεσα σε αυτά τα τόσο διαφορετικά στοιχεία ήταν που έκανε την παράσταση να μπορεί να χαρακτηριστεί μονάχα ως ένα ακαθόριστο «υπερθέαμα» και ως τίποτε παραπάνω και να αφήνει έντονη μια γεύση ισπανικής paella. Ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτής της έλλειψης κάποιας μορφής συνοχής, είναι το σημείο που ο Αντώνης Ρέμος, «στημένος αλά μπουζούκια» σε ένα υπερυψωμένο σημείο της σκηνής και ενθαρρύνοντας το κοινό να συμμετάσχει, τραγουδούσε μία από τις επιτυχίες του, ενώ γύρω του περιφέρονταν χορεύοντας και κάνοντας διάφορα σκετς σε παντομίμα μια Merilyn Monroe, ένας Charlie Chaplin, κάτι γκέισες και δεκάδες άλλοι χαρακτήρες. Ενώ, χαρακτηριστικότερο, όσον αφορά τον ασαφή χαρακτήρα, ήταν το γεγονός, πως στα τελευταία λεπτά του θεάματος οι καλλιτέχνες τραγούδησαν και έγιναν ένα με το κοινό προτρέποντας το να σηκωθεί από τα καθίσματα του, πράγμα που θύμισε, λίγο έως πολύ, το φινάλε της εκπομπής «Αλ Τσαντίρι» του Λάκη Λαζόπουλου.

Εν κατακλείδι, παρά τις όποιες αστοχίες οι παρευρισκόμενοι, μεταξύ αυτών η Σοφία Καρβέλα και ο σύντροφός της Θανάσης Πανουργιάς, η Υβόννη Μπόσνιακ, ο Κώστας Πηλαδάκης, η μητέρα του Αντώνη Ρέμου, η Ελεονώρα Μελέτη, ο Μάκης Πουνέντης, η Demy, ο Σάκης Ρουβάς, η Κάτια Ζυγούλη, η Δέσποινα Μοιραράκη, ο Νίκος Καρβέλας –δημιουργός του νέου τραγουδιού - τίτλου της παράστασης «Ένα ή Κανένα», η Ανίτα Πάνια και άλλοι, απόλαυσαν το θέαμα. Ωστόσο μετά το τέλος της παράστασης, οι θαυμαστές τους – αλλά και ο Τύπος - φάνηκαν αρκετά απογοητευμένοι, αφού, μετά από μία ώρα αναμονής και ταλαιπωρίας, εν τέλει, δεν τους επετράπη να δουν από κοντά τους καλλιτέχνες, σε αντίθεση με τα δημόσια πρόσωπα που ήταν ευπρόσδεκτα.

 

 
   

 

 


Φωτογραφίες : zuma COMMUNICATIONS – Μανώλης Χιώτης

 

Οι απόψεις και οι σκέψεις των συνεργατών του Ορφέα δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τη γνώμη του περιοδικού.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους των άρθρων του Ορφέα, χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων του περιοδικού και του συντάκτη και χωρίς ταυτόχρονη αναφορά της επωνυμίας του περιοδικού, του ονοματεπωνύμου του συντάκτη και του ακριβούς συνδέσμου του άρθρου

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

RSS

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ (90d)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Γελάω άμα ακούω για ελληνικό ροκ. Είναι σα να μου λένε αμερικάνικο τσάμικο.
Στέλλα Βλαχογιάννη

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ / ΑΥΡΙΟ

Δεν έχουν καταχωρηθεί γεγονότα.

ΤΥΧΑΙΑ TAGS