147 αναγνώστες online
Find us on FacebookJoin us on Facebook
sideBar



Σαββέρια Μαργιολά - «Αλισάχνη»

ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ «Τι έχω να χάσω»

Τάσος Π. Καραντής
Τάσος Π. Καραντής
Πρώτη Παρουσίαση
ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ - «Τι έχω να χάσω»
26.06.2019
Ορφέας | Main Feed

Μουσικά ρεπορτάζ

Έλλη Ρουμπέν

Το δικό μου ραντεβού στο Παλλάς για να δω την Άλκηστη Πρωτοψάλτη και τον Μάριο Φραγκούλη άργησε να έρθει … το άφησα για τις τελευταίες μέρες των παραστάσεων … να έχει μεστώσει … να έχουν γνωριστεί καλά μεταξύ τους … να έχουν κουραστεί ίσως, από την τόση επιτυχία ….
Δυο πολύ μεγάλοι καλλιτέχνες, από διαφορετικό μετερίζι  ο καθένας, αποφάσισαν να συνευρεθούν επί σκηνής και να πουν τραγούδια που αγαπάνε. Γιατί αυτή ήταν η ουσία της παράστασης και αυτή την αίσθηση σου άφηνε όλη η  βραδιά … δύο καλλιτέχνες που βρέθηκαν αβίαστα επί σκηνής, για να περάσουν καλά!
Οι σκηνοθετικές πινελιές της παράστασης καλαίσθητες, σικάτες και ποσοτικά όσες έπρεπε. Χωρίς να καπελώνει μια μουσική παράσταση (που ο ρόλος της είναι, καταρχήν, η μουσική,) αλλά αντίθετα, με πολύ λίγα υλικά κάθε φορά, ο Γιάννης Κακλέας, με πολύ πετυχημένο τρόπο, ξεχώριζε με εικόνες τις διάφορες μουσικές εποχές και έδινε μια χρωματιστή νότα από το ύφος των τραγουδιών που θα ακολουθούσε, υποβοηθούμενος από μια σκηνή που ανεβοκατέβαινε στο κέντρο και εξυπηρετούσε στην αλλαγή των σκηνοθετικών ευρημάτων.
Κρεμάστρες γεμάτες ρούχα, καπέλα και γιλέκα, καρέκλες μιας άλλης εποχής και τραπεζάκια ανάκατα, είχαν αφεθεί έντεχνα παντού ή κρεμιόντουσαν από ψηλά. Μεγάλα ηχεία και ηλεκτρικές κιθάρες για το ροκ στιγμιότυπο της βραδιάς, σε μια αλλαγή. Φωτεινά λαμπιόνια που αναβοσβήνουν στο βάθος της σκηνής, για το καμπαρέ και το μιούζικαλ, σε μια άλλη. Σκάλες και πορφυρός φωτισμός για τα ρομαντικά τραγούδια αγάπης. Βραζιλιάνικες φορεσιές και καπέλα για όλους, στη λάτιν εκδοχή των τραγουδιών.
 



Όλα αυτά, μέσα σε μια πρόβα … πρόβα μπήκαν να κάνουν η Άλκηστη Πρωτοψάλτη και ο Μάριος Φραγκούλης στο Παλλάς και τόση άνεση έδειξαν πάνω στη σκηνή … το μόνο που δεν ήταν ‘σε πρόβα’ ήταν ο εξαιρετικός φωτισμός και ο ήχος της βραδιάς .
Πολύ ωραία τα τραγούδια που επέλεξαν να πουν , με γνώμονα μια ολοκληρωμένη παράσταση και όχι μόνο την προσωπική τους δισκογραφία.
«Καλά περνάω», «Κάθε φορά που με κοιτάζεις», «Κόκκινο», «Οι αποσκευές», «Ο άγγελός μου» από τη συνεργασία της με τον Στέφανο Κορκολή, αλλά και «Πάτωμα», «Η δουλειά», «Ανθρώπων έργα», «Άδωνις», από την αξεπέραστη εποχή της με τον Σταμάτη Κραουνάκη και τη Λίνα Νικολακοπούλου, ερμήνευσε η λαμπερή και τόσο ταλαντούχα Άλκηστη,  με κέφι, μπρίο και με στιγμές τρυφερότητας απέναντι στο Μάριο Φραγκούλη, που τη συνόδευε στα τραγούδια και που έμοιαζε ευτυχής με την μεταξύ τους συνεύρεση. «Τράβα σκανδάλη» και «Δικαίωμα» (δύο από τις ωραιότερες συνθετικές στιγμές της Δήμητρας Γαλάνη)  τραγούδησε το κοινό μαζί της, καθώς απλόχερα του χαριζόταν η Άλκηστη επί σκηνής και γινόταν ένα μαζί του.
«Querer»,» Caruso», «Ti voglio bene»,  «All alone am Ι - «Μην τον ρωτάς τον ουρανό» , «Canzone» ήταν τραγούδια γνώριμα για το Μάριο Φραγκούλη και τα ερμήνευσε με άνεση και συναίσθημα.
Το κομμάτι «Ameno» του Eric Levi ερμήνευσαν μοναδικά οι δυο τους, στο άνοιγμα του δευτέρου μέρους της βραδιάς. Εξαιρετικές εκτελέσεις και στο «Του Άη Γιώργη» - «Ederlezi» του G. Bregovic  και στο «Notte di Luce» σε συνδυασμό με το «Η αγάπη που πάει».
Τα υπέροχα τραγούδια,  τα πετυχημένα χορευτικά στιγμιότυπα σε κάποια τραγούδια, οι τρυφερές στιγμές μεταξύ τους, ένα σόλο του Μάριου στο βιολί, ένα a capella της Άλκηστης, δημιούργησαν μια βραδιά γεμάτη πραγματική τέχνη και συναίσθημα.
Λιγότερο πετυχημένο στιγμιότυπο θεώρησα τη ροκ νότα της παράστασης. Ο ήχος θα μπορούσε να βοηθήσει περισσότερο την, κατά τα άλλα, εξαιρετική ορχήστρα που συνόδευε τους δύο καλλιτέχνες, στο «Όλα αυτά που φοβάμαι» - «All that you remind me», όπως και δύσκολα μπορεί να αποδοθεί στο ύψος του, το  «Show must go on» των Queen, ακόμα και από έναν τόσο καλό τενόρο.
Ομολογώ πως βγήκα από την παράσταση έχοντας πολύ ωραία αίσθηση. Χαρούμενη που μπορώ, μετά από τόσα χρόνια σε αυτή τη δουλειά, να περνάω όμορφα, να φεύγω σιγοτραγουδώντας, νοιώθοντας πως είδα μια πραγματικά καλοδουλεμένη παράσταση, με καλλιτέχνες που σέβονται τη δουλειά τους και το κοινό και βγάζουν την αγάπη τους αβίαστα, όπως και το ταλέντο τους.
Οι απόψεις και οι σκέψεις των συνεργατών του Ορφέα δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τη γνώμη του περιοδικού.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους των άρθρων του Ορφέα, χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων του περιοδικού και του συντάκτη και χωρίς ταυτόχρονη αναφορά της επωνυμίας του περιοδικού, του ονοματεπωνύμου του συντάκτη και του ακριβούς συνδέσμου του άρθρου

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

RSS

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ (90d)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Άγγιξα, αγάπησα, έσκαψα, σύναξα θλίψη, γέμισα βοή.
Γιώργος Θέμελης

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ / ΑΥΡΙΟ

Δεν έχουν καταχωρηθεί γεγονότα.

ΤΥΧΑΙΑ TAGS