75 αναγνώστες online
Find us on FacebookJoin us on Facebook
sideBar



Σαββέρια Μαργιολά - «Αλισάχνη»

ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ «Τι έχω να χάσω»

Τάσος Π. Καραντής
Τάσος Π. Καραντής
Πρώτη Παρουσίαση
ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ - «Τι έχω να χάσω»
10.12.2018
Ορφέας | Main Feed

Συνεντεύξεις

Κώστας Πατσαλής

Ο Γιώργος Νταλάρας δεν χρειάζεται συστάσεις. Σαράντα και πλέον  χρόνια πρωταγωνιστεί στο μουσικό γίγνεσθαι αυτής της χώρας με τη φωνή του, τα τραγούδια του, το λόγο του, τις επιλογές του. Σ΄αυτή τη δύσκολη περίοδο που περνάει η χώρα ο Γιώργος Νταλάρας κάνει και πάλι κάτι πρωτοποριακό! Συναυλίες στις γειτονιές της Αθήνας και του Πειραιά με «είσοδο ελεύθερη»! Και μόνο με την ανακοίνωση αυτής της πρωτοβουλίας πολλοί  την επικρότησαν και κάποιοι άλλοι άρχισαν να δυσπιστούν για τους στόχους και τους σκοπούς αυτού του εγχειρήματος! Τώρα που είμαστε λίγο πριν την πρώτη συναυλία κι όλα έχουν πάρει το δρόμο της υλοποίησης, ο Γιώργος Νταλάρας είχε την καλοσύνη, εν μέσω προβών, να απαντήσει σε μερικές ερωτήσεις, χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος,  για τη νέα αυτή μουσική πρωτοβουλία του.

Κύριε Νταλάρα από τις 25 Φεβρουαρίου μέχρι  τις 24 Μαρτίου θα κάνετε συναυλίες  στις γειτονιές της Αθήνας και του Πειραιά με «είσοδο ελεύθερη». Γιατί;
Γιώργος Νταλάρας: Η μνήμη μου φταίει. Γιατί δεν είναι μόνο η Κοκκινιά που γεννήθηκα, είναι οι πιο πολλές απ’ τις συνοικίες που έζησα τα πρώτα χρόνια της ζωής μου.  Και βέβαια είναι θέμα επιλογών.  Αισθάνθηκα ότι έτσι έπρεπε να κάνω.  Και βρήκα συμπαραστάτες και τους συνεργάτες και φίλους τραγουδιστές, αλλά και τους μουσικούς και τους τεχνικούς.  Είναι μια κίνηση αλληλεγγύης και συμμετοχής στους ανθρώπους που ζουν στη γειτονιά και η ζωή τους γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη από την οικονομική κρίση.  Αυτό έχω αυτό μπορώ, και είναι το ελάχιστο σ’ αυτούς τους ανθρώπους, στην εμπιστοσύνη και την αγάπη των οποίων, οφείλω αποκλειστικά και μόνον την καλή ζωή μου.  Ξεκίνησα στις ίδιες γειτονιές με συνθήκες ζωής, πιο δύσκολες από αυτές που βιώνουν αυτοί σήμερα, και ό,τι έγινα και ό,τι πέτυχα, το οφείλω στη δουλειά μου και στη δική τους μακρόχρονη εμπιστοσύνη και αποδοχή.

Σε άλλες παλιότερες και δύσκολες εποχές  ο λαός τραγουδούσε και για λίγο ξεχνούσε τα προβλήματά του. Πιστεύετε στη δύναμη του τραγουδιού, σήμερα; Είναι τέτοιες οι συνθήκες που ο κόσμος θα γεμίσει τις αίθουσες  για να διασκεδάσει;
Γ.Ν.: Εγώ πιστεύω ότι αυτό γίνεται και τώρα, και αλλοίμονο αν σταματούσε.  Το τραγούδι πάντα ενώνει, συντροφεύει, παρηγορεί, λυτρώνει και από τις πρώτες αντιδράσεις είναι κάτι που ο κόσμος δείχνει να δέχεται με έκπληξη και ανακούφιση.  Βέβαια η οργάνωση αυτών των συναυλιών δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα.  Να σκεφτείτε ότι το προγραμματίζουμε πολύ καιρό, πάνω από 3 μήνες.  Φαίνεται εύκολο, αλλά είναι μια δύσκολη προσπάθεια, γιατί δυστυχώς τα πράγματα στη δουλειά λειτουργούν και λίγο με τον αυτόματο πιλότο, και όταν ξεκινάς κάτι διαφορετικό και αυθόρμητο, τα πράγματα δυσκολεύουν.  Δυσκολεύει και η οργάνωση και η προετοιμασία.  Απαιτείται μεγάλο κόστος και πολύς κόπος για να ολοκληρωθεί ο σκοπός και θα ήταν αδύνατον αν κάποια μέσα επικοινωνίας και άνθρωποι με κοινωνική ευαισθησία που βοηθούν, δεν κάλυπταν έστω ένα μέρος του βασικού κόστους.

Στις συναυλίες σας  αυτές έχετε διαμορφώσει το ρεπερτόριο του προγράμματός σας κατάλληλα με τραγούδια που ταιριάζουν ή  μιλούν για όλα αυτά τα πρωτόγνωρα που βιώνουμε; Να περιμένουμε  μουσικές εκπλήξεις; Να περιμένουμε αγαπημένα τραγούδια που έχετε χρόνια να τραγουδήσετε ζωντανά και που τώρα ήρθε η κατάλληλη στιγμή να τα ξανατραγουδήσουμε όλοι μαζί;
Γ.Ν.: Αγαπημένα σίγουρα! Έχουμε θυμηθεί στις πρόβες και πολλά ξεχασμένα τραγούδια, αλλά και καινούργια τραγούδια των τελευταίων χρόνων.  Τραγούδια με ωραίους στίχους και ωραίες μουσικές που δεν είχα την ευκαιρία να τραγουδήσω, μια και είναι πολύ λίγες οι συναυλίες στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.  Εκπλήξεις λέτε;  Θα έχουμε! Και την πρώτη μεγάλη την ένιωσα εγώ όταν είδα με πόση χαρά φίλοι μου, τραγουδιστές και μουσικοί, όχι μόνο δέχτηκαν, αλλά μου πρότειναν να έρθουν να συμμετέχουν σ’ αυτή την προσπάθεια, με ολάνοιχτη καρδιά.

Έχετε ερμηνεύσει διαχρονικά τραγούδια. Έχετε πουλήσει εκατομμύρια αντίτυπα δίσκων. Έχετε γεμίσει εκατοντάδες στάδια σε Ελλάδα κι εξωτερικό. Πώς βλέπει ο Γιώργος Νταλάρας την κατάσταση με την ελληνική δισκογραφία και γενικότερα με το ελληνικό τραγούδι σήμερα;
Γ.Ν.: Είναι σαφές. Δισκογραφία δεν υπάρχει με την έννοια που την ξέραμε.  Υπάρχει όμως τραγούδι και έμπνευση.  Αυτό έλειπε.  Να μην υπήρχε και στη δύσκολη στιγμή!  Και σ’ αυτό βοηθούν άνθρωποι με όραμα, νέοι, ιδιώτες (εκτός Νυμφώνος), καινούργιοι παραγωγοί που ρισκάρουν τα ελάχιστα χρήματά τους και το χρόνο τους για το τραγούδι, για τους δημιουργούς, την ώρα που οι μεγάλες εταιρείες που έχουν την τεράστια ευθύνη για το κατάντημα της δισκογραφίας, κατεβάζουν ρολά και κάνουν ταμείο. 

Ετοιμάζετε κάποια καινούρια δισκογραφική δουλειά;
Γ.Ν.: Συνέχεια ετοιμάζω δουλειές. Ίσως γνωρίζετε ότι με τη Συμφωνική της Βιέννης παίξαμε πριν λίγο καιρό το έργο του Αλέξανδρου Καρόζα σε ποίηση Κ. Π. Καβάφη.  Αυτή η δουλειά όμως δεν θα εκδοθεί ακόμα εάν δεν ολοκληρωθούν οι συναυλίες σε Ευρώπη και Αμερική.  Αυτό τον καιρό, βρίσκομαι στο στούντιο με τον Νίκο Αντύπα και ηχογραφούμε καινούργια τραγούδια με πολύ καλούς στίχους.  Αλλά γι’ αυτή τη δουλειά, θα μιλήσουμε σε λίγο.  Είμαστε ακόμα στην αρχή.  Θέλω με αυτή την ευκαιρία να αναφέρω και τις δουλειές που κυκλοφόρησαν πρόσφατα. Τον τέταρτο δίσκο του Άξιου Λόγου αφιέρωμα στον Ηλία Κατσούλη, που κάναμε με τον Μιχάλη Κουμπιό με πολύ ωραία τραγούδια και πολύ ωραίες φωνές.  Τον δίσκο «Στις όχθες της αυγής» του Βασίλη Φλώρου, το «Viva» της Νάγιας Δρακιά και το δίσκο «Απόπλους» του Μιχάλη Τερζή.  Είναι και η δουλειά του Γιάννου Αιόλου, με τον οποίο είχα μια πάρα πολύ καλή συνεργασία στο «Ταγκό των Χριστουγέννων».  Επίσης δούλεψα στο στούντιο με τον Νίκο Πλατύραχο, έναν πολύ ταλαντούχο συνθέτη, με δύο τραγούδια στο δίσκο «Ονειρογραφία».  Τα λέω όλα αυτά, γιατί δυστυχώς πολλά από αυτά πρέπει να ψάξεις για να τα ανακαλύψεις.

Στις συναυλίες αυτές θα συμμετέχουν φίλοι τραγουδιστές και μουσικοί χωρίς αμοιβή. Ποιοι είναι αυτοί οι  καλλιτέχνες που θα πάρουν μέρος στις συναυλίες σας;
Γ.Ν.: Σας είπα και πριν, ότι σε άλλους τραγουδιστές το πρότεινα εγώ και άλλοι τραγουδιστές μου το πρότειναν οι ίδιοι. Και ασφαλώς χωρίς αμοιβή. Και οι μουσικοί και οι τεχνικοί έκαναν κάτι εξίσου συγκινητικό.  Κανείς δε ζήτησε τα χρήματα που αξίζουν και θα λάβουν μια συμβολική αμοιβή. Και αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα, γιατί είναι μεγάλες συναυλίες και μάλιστα πιο δύσκολες από μια κανονική σειρά συναυλιών. Πρόβες, στήσε-ξέστησε, sound check, διαφορετικοί χώροι. Το καλό είναι ότι σε κάθε μια από αυτές θα υπάρχει και κάποιος άλλος.  Οι φίλοι θα έρθουν σε όποια αποφασίσουν οι ίδιοι.  Έχω μιλήσει ήδη με τους: Νικολόπουλο, Μπάση, Μακεδόνα, Χατζηγιάννη, Ασλανίδου, Ανδρεάτο, Θαλασσινό, Χάρη Κατσιμίχα και συνεχίζω με αρκετούς ακόμα.

Πιστεύετε ότι τέτοιες μουσικές πρωτοβουλίες θα πρέπει να συνεχιστούν ;
Γ.Ν.: Εγώ δεν ξέρω τι πρέπει.  Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο ο κόσμος έχει ανάγκη από το καλό τραγούδι αυτή την εποχή, και θέλω να πω εδώ ότι αυτή την προσπάθεια ευτυχώς την κάνουν και άλλοι μουσικοί και τραγουδιστές που παίζουν με πολύ χαμηλό εισιτήριο.

Γνωρίζετε καλά ότι τέτοιες «ανατρεπτικές»  μουσικές προτάσεις εκτός  από φανατικούς υποστηρικτές  αποκτούν  και εκείνους που είτε γκρινιάζουν είτε δυσπιστούν για τις προθέσεις αυτής της πρωτοβουλίας σας. Τι θα απαντούσατε στους θερμούς υποστηρικτές αυτής της πρωτοβουλίας και τι στους κατακριτές της;
Γ.Ν.: Ας γίνονται οι προτάσεις και ας υπάρχουν και οι γκρίνιες.  Τα λόγια φεύγουν, οι πράξεις μένουν!  Τους υποστηρικτές τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και τους επικριτές, εάν μεν δε γνωρίζουν τι ακριβώς κάνω, είναι ευκαιρία μέσα από αυτό το κείμενο να μάθουν τι ακριβώς κάνω.  Αν είναι a priori γνωστοί κατακριτές, είναι κάτι που το έχουμε ζήσει πάρα πολλά χρόνια και τους ευχαριστούμε και αυτούς, γιατί ο κάθε άνθρωπος προσδιορίζεται και από τους επικριτές του.  Δεν έχω τόσο χρόνο, ξέρετε, να εξηγώ τα αυτονόητα.  Εδώ είμαστε.  Ο καθένας κάνει «ό,τι θέλει, ό,τι ξέρει και ό,τι μπορεί».  Κρίνεται, αλλά βεβαίως και κρίνει.  Όσο για την δυσπιστία τους καταλαβαίνω με τόσα που βλέπουν και ακούν γύρω. Δίκιο έχουν.  Με τα ξερά καίνε και τα χλωρά. Πάντα ίσχυε αυτό!

Πριν λίγες μέρες είδαμε τον Μίκη Θεοδωράκη με μάσκα προστασίας από τα χημικά στο πρόσφατο συλλαλητήριο στην Αθήνα. Γνωρίζοντας, όλοι μας, την μεγάλη εκτίμησή σας στο πρόσωπό του θα θέλαμε το δικό σας σχόλιο.
Γ.Ν.: Το σχόλιο μου είναι ότι για μια φορά ακόμη η «αντίσταση» έγινε.  Αλλά  απευθύνθηκε σε λάθος πρόσωπο.  Αντί τα χημικά να πέσουν στους γνωστούς ή αγνώστους ή γνωστούς-αγνώστους που έκαψαν την Αθήνα, απευθύνθηκαν σ’ ένα πρόσωπο σύμβολο, που μόνο να μας ενώνει μπορεί αυτές τις δύσκολες ώρες.

Ως επίλογο ποιο τραγούδι θα διαλέγατε;
Γ.Ν.: Τη «Σύνοψη» του Μίκη Θεοδωράκη σε στίχους Κώστα Τριπολίτη.  Είναι το τραγούδι που κλείνει το «Ραντάρ».  Γράφτηκε το 1981 και το τραγουδάμε με το Μίκη. 
Αρχίζει: «Με κομπίνες και φτηνές βιοτεχνίες
από το σαράντα εννέα κι ως εδώ
λογαριάζοντας συνθήκες κι ευκαιρίες
και πληρώνοντας συντριπτικό δασμό».
Και τελειώνει: «Με κομπίνες και φτηνές βιοτεχνίες
από το σαράντα εννέα κι ως εδώ
δίχως μελανά σημεία κι απορίες
ψάχνεις σπίρτο κι υλικό για εμπρησμό».
Αλλά κάντε τον κόπο, σας παρακαλώ, να το δημοσιεύσετε όλο. 

 

Κι εμείς σεβόμενοι την επιθυμία του Γιώργου Νταλάρα το  δημοσιεύουμε  ολόκληρο…

Τίτλος τραγουδιού : Σύνοψη
Μουσική : Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Ερμηνεία : Μίκης Θεοδωράκης, Γιώργος Νταλάρας
Από το άλμπουμ «Ραντάρ» ΜINOS  409 (1981)

Με κομπίνες και φτηνές βιοτεχνίες
από το σαράντα εννέα  κι ως εδώ
λογαριάζοντας συνθήκες κι ευκαιρίες
και πληρώνοντας συντριπτικό δασμό.

Ο τιμάριθμος, η μοναξιά κι η βία
με της φτώχειας σου τη διαλεκτική
ανατρέπουν τη λεπτή σου ισορροπία
και γυρεύουνε μια λύση εκρηκτική

Ξαναπαίζεται στο νου σου η ταινία
συρματόπλεγμα, Α2, υπογραφή
η προσέγγιση μια κούφια ειρωνεία
κι ένας χρόνος που δεν κάνει επαφή

Τα υπάρχοντά σου εδώ 
σχεδόν κατασχεμένα
το δυάρι το παλιό σου Ι.Χ
είναι σήματα σαν κρυπτογραφημένα
που σε μπάζουν σε μια αλλιώτικη εποχή

Κι όμως ξέρω ότι είσαι σαν και μένα
σε συνάντησα στην άσφαλτο θαρρώ
περιμένοντας μαζί καινούργια γέννα
με σημαίες κι ενδοφλέβιο ορό

Με κομπίνες και φτηνές βιοτεχνίες
από το σαράντα εννέα κι ως εδώ
δίχως μελανά σημεία κι απορίες
ψάχνεις σπίρτο κι υλικό για εμπρησμό.



INFO
Ώρα έναρξης έναρξης όλων των συναυλιών: 19:30.
Πρόγραμμα συναυλιών
25/02 : Κλειστό Γήπεδο Ηρακλείου Αττικής, Νέο Ηράκλειο
29/02: Κλειστό Γήπεδο Νίκαιας «Ο Πλάτων», Π.Ράλλη και Θηβών
05/03: Κλειστό Γυμναστήριο «Γ.Κακαούρης», Ίλιον
10/03: Κλειστό Γυμναστήριο «Μιχάλη Μουρούτσου», Δάφνη
17/03: Α’ Κλειστό Γυμναστήριο Ηλιούπολης, Ηλιούπολη
24/03: Δημοτικό Γυμναστήριο «Έσπερος», Καλλιθέα

Είσοδος ελεύθερη.
Δεν υπάρχουν ειδικές προσκλήσεις ή κρατημένες θέσεις και η χωρητικότητα των αιθουσών εξαντλείται με βάση τον χρόνο προσέλευσης του κοινού.

 


Επισκεφτείτε το επίσημο site του καλλιτέχνη στη διεύθυνση

www.dalaras.gr

 


Φωτογραφία εξωφύλλου, αφίσας: Δημήτρης Κοιλαλούς
Λοιπές φωτογραφίες: Χρύσα Σωφρονά

 

 

 

Οι απόψεις και οι σκέψεις των συνεργατών του Ορφέα δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τη γνώμη του περιοδικού.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους των άρθρων του Ορφέα, χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων του περιοδικού και του συντάκτη και χωρίς ταυτόχρονη αναφορά της επωνυμίας του περιοδικού, του ονοματεπωνύμου του συντάκτη και του ακριβούς συνδέσμου του άρθρου

Σχόλια  

 
-1 #7 Σωκρατης Καραβιδας 06-03-2012 18:35
Και μερικες αληθειες.....που πονανε:
www.alfavita.gr/.../
Υ.Γ Οπως βλεπεις γραφω Ελληνικα το ονοματεπωνυμο μου,μην τυχον και σου περασει απο το μυαλο σου,οτι φοβαμαι ή οτι κρυβομαι.Δε φοβαμαι κανενα.....ουτε τον ιδιο τον Νταλαρα!!!!
Παράθεση
 
 
0 #6 Τάσος Π. Καραντής 06-03-2012 09:52
Παραθέτοντας Sokratis:
Καταρχάς, γιατί δεν γράφεις - όπως εγώ - με ελληνικά γράμματα, ολόκληρο το ονοματεπώνυμό σου; Δεν έχεις το θάρρος της άποψής σου;
Δεύτερον, επειδή στα όσα γράφεις, χρησιμοποιείς πληθυντικό - αλλά μόνο τον Νταλάρα κατονομάζεις! - θα μας κάνεις τη χάρη να μας καταγράψεις και τους άλλους συναδέλφους του(αφού εσύ ο ίδιος λες ότι είναι πολλοί!), ώστε να μην φαίνεται μόνο ΕΝΑΣ ο "κακός";
"Εμείς"(ποιους εννοείς; το περιοδικό, τους συνεργάττες του, τους χιλιάδες αναγνώστες του;), λες, πως έχουμε "θεό" ... για ψάξου ... μήπως εσύ είσαι που έχεις μόνο αντίθεο;

Κατ`αρχας,δεν θα μου υποδειξει κανενας και ειδικα εσυ,πως γραφω.Μεχρι τωρα καταλαβαινες τι εγραφα και τωρα δυσκολευεσαι?
Οι γνωστοι καλλιτεχνες που προσπαθησαν να "κλεψουν" τη δοξα του "Θειου"....ειναι αρκετοι και "σεσημασμενοι".Πρωτο ονομα που μου ερχεται...ο "Λουδοβικος των Λαμογιων", ο "επαναστατης" Β.Παπακωνσαντινου και πολλοι αλλοι,αλλα μην ξεφευγουμε απο το θεμα,γιατι κατι τετοιο επιδιωκεις.Και το κερασακι στην τουρτα,αυτο το πολυ ωραιο αρθρο που γραφτηκε με αφορμη αυτα που εγιναν χτες στο κλειστο της Νικαιας:pitsirikos.net/2012/03/%CF%80%CE%BF%CF%8D-%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1/

Διαφωνώ με το πρίσμα του "πιτσιρίκου", αλλά τουλάχιστον, αυτός γράφει με ήθος, σύγκρινε τη γραφή του με τη δική σου.
Δεν είναι θέμα υπόδειξης, αλλά ισότητας, δεν μπορούμε να κάνουμε διάλογο, εγώ επώνυμα κι εσύ "ανώνυμα" ...
Τέλος το σήριαλ από την πλευρά μου. Όσα σχόλια σου δεν περιέχουν ύβρεις, θα δημοσιεύονται και ας κρίνονται απο τους αναγνώστες.
Παράθεση
 
 
0 #5 Sokratis 06-03-2012 09:37
Καταρχάς, γιατί δεν γράφεις - όπως εγώ - με ελληνικά γράμματα, ολόκληρο το ονοματεπώνυμό σου; Δεν έχεις το θάρρος της άποψής σου;
Δεύτερον, επειδή στα όσα γράφεις, χρησιμοποιείς πληθυντικό - αλλά μόνο τον Νταλάρα κατονομάζεις! - θα μας κάνεις τη χάρη να μας καταγράψεις και τους άλλους συναδέλφους του(αφού εσύ ο ίδιος λες ότι είναι πολλοί!), ώστε να μην φαίνεται μόνο ΕΝΑΣ ο "κακός";
"Εμείς"(ποιους εννοείς; το περιοδικό, τους συνεργάττες του, τους χιλιάδες αναγνώστες του;), λες, πως έχουμε "θεό" ... για ψάξου ... μήπως εσύ είσαι που έχεις μόνο αντίθεο;
Κατ`αρχας,δεν θα μου υποδειξει κανενας και ειδικα εσυ,πως γραφω.Μεχρι τωρα καταλαβαινες τι εγραφα και τωρα δυσκολευεσαι?
Οι γνωστοι καλλιτεχνες που προσπαθησαν να "κλεψουν" τη δοξα του "Θειου"....ειναι αρκετοι και "σεσημασμενοι".Πρωτο ονομα που μου ερχεται...ο "Λουδοβικος των Λαμογιων", ο "επαναστατης" Β.Παπακωνσαντινου και πολλοι αλλοι,αλλα μην ξεφευγουμε απο το θεμα,γιατι κατι τετοιο επιδιωκεις.Και το κερασακι στην τουρτα,αυτο το πολυ ωραιο αρθρο που γραφτηκε με αφορμη αυτα που εγιναν χτες στο κλειστο της Νικαιας:pitsirikos.net/2012/03/%CF%80%CE%BF%CF%8D-%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1/
Παράθεση
 
 
0 #4 Τάσος Π. Καραντής 06-03-2012 09:29
Παραθέτοντας Sokratis:
Καταλαβαινω τον "πονο" σας και φυσικα περιμενω την επιθεση σας......Δεν με ενδιαφερουν τα πολιτικα πιστευω και οι θρησκευτικες πεποιθησεις των ανθρωπων.Με ενοχλει αφανταστα ομως ο τροπος που πλουτισαν καποιοι μετριοι καλλιτεχνες,πατωντας επι πτωματων,εκμεταλευομ ενοι πολιτικα κομματα,καταστασεις και δινοντας αφιλοκερδως συναυλιες(αλλα απαιτωντας τρελα λεφτα κατω απο το τραπεζι....)εκβιαζοντας...Ειναι γνωστοι φραγκοφονιαδες στην πιατσα με τεραστια περιουσια .....στο εξωτερικο,που ευνοηθηκαν απο κρατικες επιχορηγησεις και με ιδιωτικες εταιρειες καλυψης συναυλιων.Με λιγα λογια χοντρη κονομα στο ονομα της τεχνης κλπ....Βεβαια ποιοι ειμαστε εμεις που τολμαμε να κρινουμε τον ενα,τον Θεό σας...?Και τωρα....επιθεση...


Καταρχάς, γιατί δεν γράφεις - όπως εγώ - με ελληνικά γράμματα, ολόκληρο το ονοματεπώνυμό σου; Δεν έχεις το θάρρος της άποψής σου;
Δεύτερον, επειδή στα όσα γράφεις, χρησιμοποιείς πληθυντικό - αλλά μόνο τον Νταλάρα κατονομάζεις! - θα μας κάνεις τη χάρη να μας καταγράψεις και τους άλλους συναδέλφους του(αφού εσύ ο ίδιος λες ότι είναι πολλοί!), ώστε να μην φαίνεται μόνο ΕΝΑΣ ο "κακός";
"Εμείς"(ποιους εννοείς; το περιοδικό, τους συνεργάττες του, τους χιλιάδες αναγνώστες του;), λες, πως έχουμε "θεό" ... για ψάξου ... μήπως εσύ είσαι που έχεις μόνο αντίθεο;
Παράθεση
 
 
0 #3 Sokratis 06-03-2012 08:26
Καταλαβαινω τον "πονο" σας και φυσικα περιμενω την επιθεση σας......Δεν με ενδιαφερουν τα πολιτικα πιστευω και οι θρησκευτικες πεποιθησεις των ανθρωπων.Με ενοχλει αφανταστα ομως ο τροπος που πλουτισαν καποιοι μετριοι καλλιτεχνες,πατωντας επι πτωματων,εκμεταλευομ ενοι πολιτικα κομματα,καταστασεις και δινοντας αφιλοκερδως συναυλιες(αλλα απαιτωντας τρελα λεφτα κατω απο το τραπεζι....)εκβιαζοντας...Ειναι γνωστοι φραγκοφονιαδες στην πιατσα με τεραστια περιουσια .....στο εξωτερικο,που ευνοηθηκαν απο κρατικες επιχορηγησεις και με ιδιωτικες εταιρειες καλυψης συναυλιων.Με λιγα λογια χοντρη κονομα στο ονομα της τεχνης κλπ....Βεβαια ποιοι ειμαστε εμεις που τολμαμε να κρινουμε τον ενα,τον Θεό σας...?Και τωρα....επιθεση...
Παράθεση
 
 
0 #2 Τάσος Π. Καραντής 06-03-2012 03:54 Παράθεση
 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

RSS

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ (90d)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Είμαστε κάτι ξεχαρβαλωμένες κιθάρες.
Κώστας Καρυωτάκης

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ / ΑΥΡΙΟ

10/12/1954 Γεννήθηκε ο τραγουδοποιός Διονύσης Τσακνής
10/12/1963 Απονεμήθηκε το βραβείο Νόμπελ λογοτεχνίας στο Γεώργιο Σεφέρη
11/12/1922 Γεννήθηκε στον Πειραιά ο τραγουδιστής Γρηγόρης Μπιθικώτσης
11/12/1948 Γεννήθηκε ο συνθέτης Σταμάτης Σπανουδάκης
11/12/2011 Έφυγε από τη ζωή η στιχουργός Σώτια Τσώτου.