144 αναγνώστες online
Find us on FacebookJoin us on Facebook
sideBar



Σαββέρια Μαργιολά - «Αλισάχνη»

ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ «Τι έχω να χάσω»

Τάσος Π. Καραντής
Τάσος Π. Καραντής
Πρώτη Παρουσίαση
ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ - «Τι έχω να χάσω»
19.08.2019
Ορφέας | Main Feed
Τάσος Π. Καραντής

«Η Ευρώπη τραγουδάει στο διαδίκτυο» είναι το σύνθημα του νέου πανευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού EUROVOICE, που ο διαδικτυακός και δημοκρατικός χαρακτήρας του φιλοδοξεί να κάνει την διαφορά από ο,τιδήποτε άλλο μέχρι σήμερα. Οδεύοντας, πλέον, προς τους δυο τελικούς του Σεπτεμβρίου (23 & 24/9), ο, γνωστός κι επιτυχημένος, παραγωγός Μίλτος Καρατζάς, ο οποίος έχει αναλάβει την παραγωγή του EUROVOICE στην Ελλάδα και τη διεύθυνση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο του site του(www.eurovoice.tv), μίλησε στον «ΟΡΦΕΑ» για το νέο αυτόν διαγωνισμό και για τις ελπίδες που φέρνει, τόσο για το ευρωπαϊκό, όσο και για το ελληνικό μουσικό τοπίο. Το μήνυμα είναι αισιόδοξο πάντως και, σε μια εποχή κατήφειας, όλα δείχνουν, ότι ισχύει ακριβώς αυτό που επισημαίνει ο Μίλτος Καρατζάς, πως, δηλαδή, «υπάρχει έξαρση στα μουσικά πράγματα της Ελλάδας»!
Η Ευρώπη τραγουδάει στο διαδίκτυο. Αυτό είναι το σύνθημα του νέου ετήσιου πανευρωπαϊκού μουσικού διαγωνισμού EuroVoice. Πως γεννήθηκε η όλη ιδέα;
Μίλτος Καρατζάς: Η ιδέα γεννήθηκε από στελέχη της αγγλικής εταιρείας Q Productions, οι οποίοι οραματίστηκαν ένα νέο πανευρωπαϊκό διαδικτυακό δημοκρατικό διαγωνισμό τραγουδιού.

Εδώ και δεκαετίες όμως υπάρχει η EUROVISION. Τι το καινούριο και διαφορετικό φέρνει το EuroVoice, ώστε να μπορέσει να σταθεί ισάξια δίπλα της;
Μ.Κ.Όπως προανέφερα, το EuroVoice είναι ένας διαδικτυακός διαγωνισμός με τραγούδια, τα οποία νέοι καλλιτέχνες ανέβασαν στο site μας στο Internet (www.eurovoice.tv), το οποίο φιλοδοξούμε, πέρα από το να είναι ο χώρος ανάδειξης των τραγουδιών που θα διαγωνιστούν στον τελικό, να αποτελεί καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου ένα φόρουμ ανάρτησης νέων καλλιτεχνικών προτάσεων από όλη την Ευρώπη. Ο διαδικτυακός λοιπόν χαρακτήρας του σε συνδυασμό με τις απόλυτα δημοκρατικές και διαφανείς διαδικασίες ψηφοφορίας, είναι οι τομείς που μας διαφοροποιούν από οποιοδήποτε άλλο θεσμό υπάρχει σήμερα.

Πως αποφασίσατε να αναλάβετε το ρόλο του παραγωγού του EuroVoice στην Ελλάδα, τι, δηλαδή, σας έκανε κλικ σ’ αυτόν το νέο διαγωνισμό, ώστε να τον πιστέψετε και να αναλάβετε τη διοργάνωσή του στη χώρα μας;
Μ.Κ.: Δύο ήταν οι λόγοι που με οδήγησαν στην απόφαση: πρώτον ότι ήταν μια μεγάλη πρόκληση η διοργάνωση ενός τόσο μεγάλου μουσικού γεγονότος και δεύτερον διότι με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να διευθύνω σε πανευρωπαϊκό επίπεδο τη λειτουργία του site www.eurovoice.tv και να μπορέσω να αναδείξω μέσω αυτού νέους σημαντικούς καλλιτέχνες από ολόκληρη την Ευρώπη.

Υπάρχει μια επιτροπή καλλιτεχνών και προσωπικοτήτων που στηρίζει το EuroVoice. Μάλιστα στη συνέντευξη Τύπου μίλησε εκ μέρους της ο Χρήστος Δάντης. Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος της;
Μ.Κ.: Ο ρόλος της επιτροπής είναι καθαρά συμβουλευτικός και η επιτροπή δεν έχει καμιά δικαιοδοσία να ψηφίζει ή να επιλέγει καλλιτέχνες και τραγούδια.

Αναφέρεται στο ενημερωτικό δελτίο Τύπου του EuroVoice, ότι επιλέχτηκε η Ελλάδα για τη διενέργεια του πρώτου τελικού, με δεδομένο ότι είναι η χώρα που γέννησε τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό και τη Δημοκρατία. Φοβόσαστε ότι στην περίοδο της μεγάλης οικονομικής κρίσης που διανύουμε -και με όσα ακούγονται κάθε χρόνο για τη EUROVISION - θα σας πουν, τι την θέλουμε άλλη μια “φιέστα”΄;
Μ.Κ.: Δεν φοβόμαστε κάτι τέτοιο, αυτό όμως που με μεγάλη μας λύπη αντιμετωπίζουμε είναι το γεγονός ότι με οποιονδήποτε εκτός Ελλάδος ερχόμαστε σε επικοινωνία, μας αντιμετωπίζει με επιφυλακτικότητα και δυσπιστία για την οικονομική κατάσταση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα  να πολλαπλασιάζονται οι απαιτήσεις μιας ούτως ή άλλως απαιτητικής και πολυδάπανης παραγωγής.

Πως ήταν η συμμετοχή από την ελληνική πλευρά, είστε ικανοποιημένος ποσοτικά αλλά και ποιοτικά;
Μ.Κ.: Η συμμετοχή ήταν εξαιρετικά μεγάλη και σας διαβεβαιώνω ότι τουλάχιστον το ένα τρίτο των συμμετοχών είναι τραγούδια σαφώς καλύτερης ποιότητας και μεγαλύτερης φρεσκάδας από αυτά με τα οποία μας βομβαρδίζουν τα play lists των ελληνικών ραδιοφώνων.



Υπάρχει, όσον αφορά τις ελληνικές συμμετοχές, κάποιο κυρίαρχο είδος και ύφος από τα τραγούδια που έχουν αναρτηθεί στο www.eurovoice.tv;
Μ.Κ.: Όσον αφορά στα ελληνικά τραγούδια, φυσικά και δεν υπάρχει έντονη παρουσία του λαϊκού τραγουδιού μια και ο διαγωνισμός είναι διεθνής.

Στους δυο τελικούς (23 & 24/9) του EuroVoice θα συμμετάσχουν μεγάλα γκεστ ονόματα της ελληνικής και της διεθνής σκηνής. Υπάρχουν αυτή τη στιγμή κάποια που είναι ανακοινώσιμα;
Μ.Κ.: Όπως αναφέραμε και στη συνέντευξη Τύπου, πρόκειται πράγματι για πολύ μεγάλα ονόματα της ελληνικής και διεθνούς σκηνής, τα οποία αυτή τη στιγμή δεσμευόμαστε να ανακοινώσουμε για τεχνικούς λόγους. Πολύ άμεσα όμως θα προβούμε σε επίσημη ανακοίνωση όλων των guests και πραγματικά θα εκπλαγείτε…

Στη συνέντευξη Τύπου αναφέρατε, ότι το στοίχημα είναι, το EuroVoice  να πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην Ελλάδα. Είναι απλά μια ευχή ή μια μεγάλη πιθανότητα; Κι από τι εξαρτάται αυτό;
Μ.Κ.
: Είναι μια δική μου ευχή που όμως στηρίζεται στις προθέσεις της διοργανώτριας εταιρείας, η οποία βλέπει στην Ελλάδα την ιδανική χώρα για τη διεξαγωγή ενός τέτοιου διαγωνισμού.

Γενικότερα, τι θα λέγατε ότι το EuroVoice  θα προσφέρει, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο ελληνικό μουσικό τοπίο;
Μ.Κ.: Στην Ελλάδα θα προσφέρει με την έννοια ότι οτιδήποτε επιτυχημένο συμβαίνει σε μια χώρα, προάγει την εικόνα της στο εξωτερικό. Σε ότι αφορά στο ελληνικό μουσικό τοπίο η άποψή μου είναι η εξής: σε αντίθεση με την κρατούσα άποψη, εγώ πιστεύω ότι αυτή την περίοδο υπάρχει έξαρση στα μουσικά πράγματα της Ελλάδας, υπάρχει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πολυφωνία και πολλοί ταλαντούχοι καλλιτέχνες που περιμένουν την ευκαιρία τους για να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο ελληνικό κοινό. Δυστυχώς όμως τα Μ.Μ.Ε. δεν δίνουν ίσες ευκαιρίες στους νέους καλλιτέχνες και δεν ευνοούν όλα τα είδη του τραγουδιού. Από αυτή την άποψη το ΕuroVoice μπορεί να αποτελέσει τη δική τους ευκαιρία.

Επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα του Eurovoice
Οι απόψεις και οι σκέψεις των συνεργατών του Ορφέα δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τη γνώμη του περιοδικού.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους των άρθρων του Ορφέα, χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων του περιοδικού και του συντάκτη και χωρίς ταυτόχρονη αναφορά της επωνυμίας του περιοδικού, του ονοματεπωνύμου του συντάκτη και του ακριβούς συνδέσμου του άρθρου

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

RSS

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ (90d)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Σαλπάρω ήρεμος για τον άλλο κόσμο. Αυτόν που αφήνω πίσω μου σίγουρα δεν είναι πια η Ελλάδα μου. Αυτός είναι άλλος τόπος με ανθρώπους άλλης φυλής. Δε με αφορούν. Τί θέλω εγώ ανάμεσά τους; Να ‘στε όλοι καλά. Στον τάφο μου να γράψετε: «Αντιστάθηκε το 1941 - 1944 στη ναζιστική κατοχή, το 1967 - 1974 στη στρατιωτική δικτατορία και το 1989 - 1996 στην ηθική σήψη». Μετά, στην πλημμύρα του άνοου, δεν υπάρχει αντίσταση και το μετά από την πλημμύρα αυτή δεν υπάρχει πια.
Γεώργιος Αλέξανδρος Μαγκάκης (1922 - 2011), νομικός

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ / ΑΥΡΙΟ

20/8/1949 Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη ο τραγουδοποιός Νικόλας Άσιμος
21/8/1903 Γεννήθηκε ο συνθέτης Κώστας Γιαννίδης (Γιάννης Κωνσταντινίδης)
21/8/1976 Γεννήθηκε ο τραγουδιστής Νίκος Βέρτης
21/8/2008 Έφυγε από τη ζωή νικημένος από τον καρκίνο ο στιχουργός και φιλόλογος Ηλίας Κατσούλης