138 αναγνώστες online
Find us on FacebookJoin us on Facebook
sideBar



Σαββέρια Μαργιολά - «Αλισάχνη»

ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ «Τι έχω να χάσω»

Τάσος Π. Καραντής
Τάσος Π. Καραντής
Πρώτη Παρουσίαση
ΜΑΡΙΑ ΣΑΧΠΑΣΙΔΗ - «Τι έχω να χάσω»
19.10.2017
Ορφέας | Main Feed

Απόψε κάνεις μπαμ

Δόμνα Κουντούρη

Πόρτα: Το ιστορικό και πλήρως ανακαινισμένο Θέατρο Παλλάς στο Σύνταγμα. Ένας χώρος υψηλής αισθητικής με σοβαρές υποδομές, σ’  ότι αφορά τη σκηνή και τον τεχνικό εξοπλισμό, παρέχει άνεση και ποιότητα στους θεατές.
Θαμώνες: Πρεμιέρα και ως εκ τούτου  40 - 45+  δημοσιογράφοι, πολιτικοί, άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών, κοινώς αν κάποιος αποφάσιζε να ρίξει μια βόμβα στο Παλλάς Παρασκευή και 13, θα άδειαζαν όλα τα τηλεοπτικά πάνελ, τα παράθυρα των ειδήσεων, τα μικρόφωνα στις πίστες, τα θεατρικά σανίδια και ου το καθεξής.

Λυπητερή: 60€ (ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ), 55€, 50€, 45€, 40€, 35€, 25€, 20€ με τα εισιτήρια που κοστίζουν 20 και 25 ευρώ να έχουν εξαντληθεί για τις ήδη προγραμματισμένες δεκαπέντε παραστάσεις.
Πρόγραμμα: Χάρις Αλεξίου & Δήμητρα Γαλανή σε μπλε βελούδο. Δυο από τις σημαντικότερες ελληνίδες τραγουδίστριες αλλά και δημιουργοί, συναντώνται επί σκηνής με αφορμή την παράλληλη πορεία τους στο ελληνικό μουσικό στερέωμα ενώ σε ένα δίωρο περίπου  πρόγραμμα, προσπαθούν με δυσκολία να χωρέσουν το απόσταγμα της δουλειάς τους, που και στις δυο περιπτώσεις καλύπτει τέσσερις σχεδόν δεκαετίες. Στο επίκεντρο αυτής τους της συνεργασίας  η συνάντηση τους το 1981 στον ιστορικό δίσκο «Τα τραγούδια της χθεσινής μέρας» ο οποίος, με αφορμή την παράσταση, επανακυκλοφορεί με την προσθήκη δυο ρεμιξαρισμένων τραγουδιών από τον Χρυσόστομο Μουράτογλου.
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Λίνα Νικολακοπούλου. Με άφθονη εμπειρία στην καλλιτεχνική επιμέλεια και με μεγάλο μέρος του προγράμματος  να της ανήκει στιχουργικά η Λ.Ν. τοποθετεί μαζί επί σκηνής τις Χ.Α. και Δ.Γ στο μεγαλύτερο μέρος της παράστασης συνθέτοντας  ένα άρτιο μελωδικό «πινγκ πονγκ»  με στόχο να μπορέσει να καλύψει το μουσικό όγκο της καριέρας τους δείχνοντας παράλληλα την εξέλιξή της. Έλειψε το λαϊκό και παραδοσιακό κομμάτι που αφορά πολύ την Χ.Α. Γενικότερα το πρόγραμμα εμφανώς  ευνοεί την σε ύφος πιο λυρική Δ.Γ.
Σκηνογραφία: Γιώργος Γαβαλάς, Γιάννης Μουρίκης πολύ ατμοσφαιρικό και μοντέρνο το σκηνικό με έξυπνες απλές ιδέες και τεχνικούς νεοτερισμούς για τα ελληνικά δεδομένα.
Σχεδιασμός Φωτισμών – Ελευθερία Ντεκώ ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο το σκηνικό της παράστασης.

Ενορχηστρώσεις: Κώστας Παπαδούκας, Γιώργος Ζαχαρίου. Πραγματικά αξιόλογες οι ενορχηστρώσεις οι Κ.Π. και Γ.Ζ. είδαν τα τραγούδια με ένα νέο μάτι κρατώντας πάντα τα δυνατά στοιχεία των πρωτότυπων εκτελέσεων εισάγοντας  νέα στοιχεία στον ήχο με αλλαγές στη ρυθμική αγωγή με αναφορές Latin – jazz (εκεί ακούμε ξεκάθαρα το ύφος του Γ.Ζ.) αλλά και με progressive pop ηχοχρώματα.  
Σχεδιασμός Ήχου: Παύλος Σαπουντζής, Κώστα Βαμβούκας.  O.k. ο ήχος, αν και οι φωνές ήταν πολύ δυνατά, σε σχέση με την ορχήστρα,  βάζοντας την στο περιθώριο στο μεγαλύτερο μέρος της παράστασης όταν Χ.Α. και Δ.Γ. βρίσκονταν ταυτόχρονα επί σκηνής, πράγμα που σίγουρα κοστίζει στην ποιότητα του ήχου και είναι χρόνιο πρόβλημα που μαστίζει κάθε «Diva» του ελληνικού τραγουδιού.
Οργάνωση παραγωγής: Ελληνική Θεαμάτων. Μια χαρά τα πήγε εδώ η ΕΛΘΕΑ με το αζημίωτο φυσικά. Φαίνεται και είναι μια ακριβή παραγωγή ενώ  δε νομίζω να έχει ετοιμαστεί μόνο για 15 παραστάσεις  και μου μυρίζει  παράταση.

 

 Το χειρότερο μου
-  Η κακή ποιότητα φωνής της Χ.Α. που εμφανώς κουρασμένη με δυσκολία έφερε σε πέρας την παράσταση πράγμα που με άγχωσε και με στενοχώρησε αφάνταστα.

      
Το καλύτερο μου
-  Η προσωπική εμφάνιση της Δ.Γ. στο πρώτο μέρος .
-  Ο Φανταστικός Λάμπης Κουντουρογιάννης (imam baildi) στην ηλεκτρική κιθάρα!! Με συνένοχό του τον Σεραφείμ Γιαννακόπουλο στα τύμπανα τράβηξαν έντονα την προσοχή μου σε όλο το πρόγραμμα και είναι αναμφίβολα η κάρδια αυτής της ορχήστρας!


 

Οι απόψεις και οι σκέψεις των συνεργατών του Ορφέα δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τη γνώμη του περιοδικού.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους των άρθρων του Ορφέα, χωρίς προηγούμενη άδεια των υπευθύνων του περιοδικού και του συντάκτη και χωρίς ταυτόχρονη αναφορά της επωνυμίας του περιοδικού, του ονοματεπωνύμου του συντάκτη και του ακριβούς συνδέσμου του άρθρου

Σχόλια  

 
+2 #8 Αγγέλικα 22-03-2012 04:11
Παραθέτοντας Δόμνα Κουντούρη:
Παραθέτοντας Λιάνα:
Δόμνα, με το να αξιολογείς εσύ την ποιότητα της φωνής της Αλεξίου δημόσια, δεν καταφέρνεις τίποτα παρά να επαληθεύεις γιατί ποτέ δεν θα μπορούσες να είσαι έστω και μια νεαρή ανερχόμενη ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ της.
Αγαπητή Λιάνα πρώτα να σ' ευχαριστήσω που διάβασες το άρθρο μου. Εδώ γράφω την προσωπική μου άποψη και δεν μπορώ να αφήσω έξω αυτήν μου την ιδιότητα και ω ναι είμαι και τραγουδίστρια και μάλιστα φέτος γίνομαι δασκάλα και παίρνω το πτυχίο μου από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών στο σύγχρονο τραγούδι. Επίσης γράφω αφιλοκερδώς για τον Ορφέα. Δε βλέπω να διαφωνείς σ ότι αφορά αυτό που έγραψα αλλά επειδή το έγραψα! Μας πειράζει η αλήθεια σ αυτή τη χώρα γι αυτό πάμε κατά διάολου!
Καλησπέρα Δόμνα!Το μόνο που θέλω εγώ να πω είναι οτι συμφωνώ απόλυτα με ό,τι έγραψες περι φωνής της Αλεξίου (δικαιολογημένα είναι κουρασμένη βέβαια,αλλά αυτο δεν παύει να είναι στενάχωρο) και επίσης,χύμα τώρα,οτι γουστάρω πολύ την απάντηση σου στο ασταθές σχόλιο της κ.Λιάνας που μόνο άγνοια μπορεί να φανερώσει,τίποτα άλλο.Σχολιάζουμε κάτι μόνο όταν γνωρίζουμε και τις παραμέτρους,μάλλον δεν το έμαθε ποτέ.
Παράθεση
 
 
+4 #7 Ελισάβετ 01-02-2012 20:13
Λιάνα γεια. Τη λατρεύω τη Χαρούλα. Φυσικά και πήγα την Παρασκευή και την είδα. Όπως την ακολουθώ σε κάθε της εμφάνιση.
Με πειράζει να ακούω σχόλια για τη φωνή της. Με ενοχλούν ακόμα και οι ίδιες μου σκέψεις.
Μα η αλήθεια είναι πως η φωνή της σήμερα απέχει παρασάγγας από την φωνή που λατρέψαμε.
Η ερμηνεία της παραμένει συγκλονιστική. Για μένα τουλάχιστον.
Όσο για το σχόλιο της κας Κουντούρη πέρα του ότι είναι αλήθεια (και μπορείς να το διαπιστώσεις βλέπωντας στο youtube παλιότερες συναυλίες της)είχε διττή σημασία. Την άγχωσε και την στεναγχώρησε αυτό που είδε. Και το είδε απο την πλευρά και της ακροάτριας - θαυμάστριας αλλά και της ερμηνεύτριας που αγωνιά όταν είναι στην σκηνή. Δεν είχε καμία χαιρεκακία. Είχε το γαμώτο που ψυθιρίζουμε όλοι όταν την ακούμε. Γιατί να μην είναι όπως παλιά. Γιατί να μην είναι η φωνή της σαν της Γαλάνη.
Όσο για το δικό σας σχόλιο είχε απλά μια κακία, ανεξήγητη. Πίσω απο ένα φαινομανικό θαυμασμό για την κα Αλεξιού έκρυβε κάτι άλλο, που δεν με αφορά να το ψάξω.
Σε μια Ελλάδα που είναι ταμπού η αλήθεια ειδικά όταν αφορά τέτοια θέματα κάποιοι τολμάνε.
Αυτούς οφείλουμε να τους αντιμετωπίζουμε με σεβασμό.
Δεν την γνωρίζω την κα Κουντούρη. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι όταν την είδα σε κάποια live εμφάνισή της η φωνή της ήταν ίδια και καλύτερη απο το cd. Οι επιλογές των τραγουδιών ήταν προσεγμένες και οι ερμηνείες της είχαν το σεβασμό που έπρεπε.
Αν δεν είναι η κα Κουντούρη άξια συνάδελφος της κας Αλεξίου πολύ θα ήθελα να δω ποια θεωρείται εσείς.
Φιλικά πάντα
Ελισάβετ
Παράθεση
 
 
+2 #6 Τάσος Καραντής ... e-orfeas.gr 30-01-2012 14:15
Παραθέτοντας Στέφανος:
Η φωνή μπορεί να τσακίσει, να έχει λάθη, να έχει αδυναμίες, αλλά να μη σταματήσει να μεταφέρει αυτό που έχουν ζήσει οι άνθρωποι.....

Να το μεταφέρει η φωνή, όπως το μεταφέρει η κάθε οικεία φωνή της ζωής μας. Αλλά εδώ μιλάμε για μια μεταφορά επί πληρωμή(60 ευρώ στην πλατεία οι καλές θέσεις), στα πλαίσια μια μουσικής παράστασης. Κι η τέχνη του τραγουδιού είναι, και, η τέχνη της φωνής. Αν δεν υπάρχει πλέον αυτή, τι «πουλάς» στον άλλον;
Άσε που πρέπει να καταλαβαίνουμε, όλοι μας, το τέλος, πριν γίνουμε οι σκιές του εαυτού μας, στηριζόμενοι, μόνο, στη νοσταλγία και στη συγκίνηση, με το αζημίωτο …
Τα γράφω λίγο «σκληρά», επειδή αγαπάω τη Χαρούλα, και την έχω πρωτοακούσει και την παρακολουθώ από μικρό παιδάκι το … 1973 …
Παράθεση
 
 
0 #5 Στέφανος 29-01-2012 03:57
Η φωνή μπορεί να τσακίσει, να έχει λάθη, να έχει αδυναμίες, αλλά να μη σταματήσει να μεταφέρει αυτό που έχουν ζήσει οι άνθρωποι.....
Παράθεση
 
 
0 #4 Δόμνα Κουντούρη 26-01-2012 09:40
Παραθέτοντας Κωστας Zante:
Ο ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ WEDDING SINGERS ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ ΣΤΟ ΡΕΞ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ IMAM BAILDI.
Imam Baildi: Ορέστης Φαληρέας (dj, μπάσο), Λύσανδρος Φαληρέας (drums, κρουστά), Γιάννης Δίσκος (κλαρίνο, σαξόφωνο), Περικλής Αλιώπης (τρομπέτα), Αλέξης Αραπατσάκος (μπουζούκι), Λάμπης Κουντουρόγιαννης (ηλ. κιθάρα), Ρένα Μόρφη (τραγούδι), MC Yinka (φωνητικά). Word of Mouth: Bitman, El Pap Chico.
Παράθεση
 
 
0 #3 Κωστας Zante 25-01-2012 15:40
Ο ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ WEDDING SINGERS ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ ΣΤΟ ΡΕΞ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ IMAM BAILDI.
Παράθεση
 
 
+5 #2 Δόμνα Κουντούρη 25-01-2012 10:17
Παραθέτοντας Λιάνα:
Δόμνα, με το να αξιολογείς εσύ την ποιότητα της φωνής της Αλεξίου δημόσια, δεν καταφέρνεις τίποτα παρά να επαληθεύεις γιατί ποτέ δεν θα μπορούσες να είσαι έστω και μια νεαρή ανερχόμενη ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ της.
Αγαπητή Λιάνα πρώτα να σ' ευχαριστήσω που διάβασες το άρθρο μου. Εδώ γράφω την προσωπική μου άποψη και δεν μπορώ να αφήσω έξω αυτήν μου την ιδιότητα και ω ναι είμαι και τραγουδίστρια και μάλιστα φέτος γίνομαι δασκάλα και παίρνω το πτυχίο μου από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών στο σύγχρονο τραγούδι. Επίσης γράφω αφιλοκερδώς για τον Ορφέα. Δε βλέπω να διαφωνείς σ ότι αφορά αυτό που έγραψα αλλά επειδή το έγραψα! Μας πειράζει η αλήθεια σ αυτή τη χώρα γι αυτό πάμε κατά διάολου!
Παράθεση
 
 
0 #1 Λιάνα 24-01-2012 01:07
Δόμνα, με το να αξιολογείς εσύ την ποιότητα της φωνής της Αλεξίου δημόσια, δεν καταφέρνεις τίποτα παρά να επαληθεύεις γιατί ποτέ δεν θα μπορούσες να είσαι έστω και μια νεαρή ανερχόμενη ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ της.
Παράθεση
 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

RSS

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ (90d)

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΙΠΑΝ - ΕΓΡΑΨΑΝ

Γελάω άμα ακούω για ελληνικό ροκ. Είναι σα να μου λένε αμερικάνικο τσάμικο.
Στέλλα Βλαχογιάννη

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ / ΑΥΡΙΟ

19/10/1969 Ο Μίκης Θεοδωράκης μεταφέρεται από τη χούντα στο στρατόπεδο Ωρωπού
19/10/1993 Έφυγε από τη ζωή χτυπημένος από την επάρατη νόσο ο τραγουδιστής Διονύσης Θεοδόσης
20/10/1854 Γεννήθηκε ο Γάλλος ποιητής Αρθούρος Ρεμπώ. Πέθανε στις 10.11.1891

ΤΥΧΑΙΑ TAGS